خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس بدنبال سرنخی تازه در جنایت سرهای بریده

در پی کشف بدن یکی از دو سر بریده شده که در حاشیه خيابان شيخ بهايي تهران کشف شدند، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت از ادامه‌ی تحقیقات برای یافتن سرنخی جدید خبر داد.

سرگرد بابک نمک‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، تشریح جزییات بیشتر درباره‌ی پرونده این جنایت را به تکمیل اطلاعات موکول کرد و گفت: تا زمانی که پرورنده به نتیجه‌ای قطعی نرسد، برای اطلاع‌رسانی دقیق ورود نمی‌کنیم.

وی افزود: تحقیقات در اداره‌ی دهم پلیس آگاهی برای یافتن سرنخ‌های بیشتری در رابطه با پرونده‌ی سرهای بریده ادامه دارد.

ساعت ۸:۲۰ روز چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته در پی پیدا شدن دو سر بریده در حاشیه‌ی خیابان شیخ بهایی، تحقیقات پلیس جنایی آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان داد که سرها که دچار سوختگی نیز شده‌اند، متعلق به یک زن و مرد است.

همان روز پلیس اعلام کرد: تا زمانی که هویت مقتولان مشخص نشود، نمی‌توان در رابطه با علت قتل فرضیه‌سازی کرد که آیا ناموسی بوده یا انتقام‌جویی، خیانت و موارد دیگر و این درحالیست که بدلیل نامشخص بودن هویت مقتولان، در حال حاضر امکان دسترسی به خانواده‌های آنها وجود ندارد.

بر این اساس تحقیقات پلیس برای پیگیری گزارش‌ها مبنی بر ناپدید شدن یک زن و مرد آغاز شد و این درحالی بود که تنه‌ی زن جوان در مرکز بازیافت کهریزک تهران پیدا شد.

در این رابطه، سجاد منافي‌آذر، بازپرس امور جنایی تهران گفت: صاحبان سرهای پیدا شده  با شلیک گلوله  به قتل رسیده‌اند؛ دو گلوله به سر خانم و يك گلوله به سر آقا شليك شده كه عامل مرگ نيز همين گلوله‌ها بوده و پس از مرگ سر‌هایشان را جدا كرده‌اند.

وی افزود: روز پنج‌شنبه عصر، كارگران مركز بازيافت زباله تهران با تنه ‌زني در ميان زباله رو به‌رو شدند و موضوع را به پليس گزارش كردند. ماموران با حضور در محل متوجه شدند كه تنه متعلق به زن جواني است كه سر ندارد. به دليل اين كه احتمال مي‌دادند تنه متعلق به سر سوخته باشد آزمايش در اين‌باره را در دستور كار قرار داده و مشخص شد فرضيه آنها درست بوده است.

جست‌وجوها براي يافتن تنه‌ی مرد جوان ادامه دارد و پلیس همچنان بدنبال یافتن هويت اين دو جسد است. محمد شهرياري، رييس دادسراي جنايي تهران درباره‌ی این جنایت گفت: پرونده در دادسراي جنايي باز شده و موضوع در حال بررسي است.

ماموران احتمال مي‌دهند، قاتل يا قاتلان پس از ارتكاب جنايت و مثله كردن اجساد، تكه‌هاي مختلف بدن اين زن و مرد را در نقاط مختلف تهران رها كرده باشند. با دستور بازپرس ويژه قتل پايتخت، سرهاي كشف شده براي انجام آزمايشات لازم و تعيين هويت به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا