خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز ثبت‌نام بسته‌ی اینترنت رایگان ویژه انتخابات [+جزییات]

جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نحوه ثبت نام شهروندان برای دریافت بسته ۷ گیگ اینترنت رایگان انتخابات خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند به سایت ictgifts.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز در صفحه اینستاگرام خود از ثبت‌نام برای دریافت بسته یک ماهه انتخابات خبر داد.

این بسته ۷ گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه بر اساس کدملی برای تمامی افراد کشور فعال خواهد شد. به گفته وزیر ارتباطات در مرحله اول کسانی که آخر کد ملی شان صفر و یک است باید برای دریافت این هدیه به سایت ictgifts.ir مراجعه و در آنجا ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایرنا، جهرمی درباره لزوم در نظر گرفتن این بسته اینترنتی گفت: ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روزها بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.

آذری‌جهرمی افزود: برای هر کد ملی یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت (نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است) یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات اعلام‌ کرد: برای اینکه یک‌باره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت‌نام در یک هفته انجام می‌شود که تقسیم‌بندی ثبت‌نام نیز بر اساس رقم آخر کدملی خواهد بود و هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

به گفته وی، این بسته‌ها فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه و ثبت‌نام آنها از عصر امروز آغاز خواهد شد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: بسته‌های فعال فعلی نیز در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقی‌مانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود.

وی در هشدار به سواستفاده‌هایی که ممکن است از این طریق انجام شود، گفت: باهیچ کسی برای بسته هدیه تماس گرفته نخواهد شد، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعال‌سازی هم نخواهیم کرد، ثبت‌نام نیز فقط از طریق سایتی صورت می‌گیرد که اطلاع‌رسانی کردیم.

بررسی‌های ایرنا نشان می‌دهد، با تکمیل ثبت نام پیامی مبنی بر فعال‌سازی بسته هدیه حداکثر ظرف ۷۲ ساعت آینده نمایش داده می شود. در این پیام تاکید شده که فعال‌سازی این بسته از طریق پیامک به اطلاع می‌رسد.
البته در صورت داشتن بسته اینترنت فعال، اولویت با بسته‌ای است که زودتر تمام می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیشتر آذری‌جهرمی در توئیتر خود از اینترنت رایگان برای مردم خبر داده و گفته بود: با تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه و به‌منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به‌جای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های «اینترنت» یک‌ماهه «رایگان» به همه مردم ایران عرضه خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه (۲۸ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انتخابات تموم سد. وزارت کشور پایان فرایند رای گیری و رییسی رو به عنوان رییس جمهور آینده اعلام کنه امروز

  2. روزی گفت عزرائیل بچه پخش می کند مردم گفتند عزرائیل بچه ما را نکشد ما بچه نمی خواهیم اقای وزیر شما اینرنت را قطع نکنید و حقوق قانونی ما استفاده از اینرنت را قانونی کنید و از فیلترینگ استفاده نکنید ما اینترنت رایگان نمی خواهیم تمام ساتهایی که اخبار درست را انتقال می دهند همه شان فیلتر هستند و برای رفتن به ان سایتها باید از فیلتر شکن استفاده کرد که در این صورت وقتی اخباری 20 مگابیات می شود 80 مگابایت از حق من کسر می شود و این خودش یک ظلم اشکار است تلگرام و یوتیوب فیلتر هستند ما باید درمان را به کدام مرجع بگیم

  3. چطوره اگه کاسه ای زیر نیم کاسه تون نیست خودتون بی ثبت نام برای همه ی افراد بالای 18 فعال کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا