خرید تور تابستان ایران بوم گردی

كارشكنی در انتخابات، دشمنی با نظام

عباس منصوری در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «كارشكني در انتخابات، دشمني با نظام» نوشت:

جامعه ما به سمت انتخاباتي پيش مي‌رود كه چه بسا بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي سرنوشت‌سازترين انتخابات است و آينده كشور و انقلاب را تعيين مي‌كند. مردمسالاري ديني كه امام بزرگوار بنيانگذار آن بوده است، در تاريخ اسلام و تاريخ ايران بي سابقه است. اين مردمسالاري ديني كه رهبر معظم انقلاب 32 سال است به آن غنا بخشيده و پايدار كرده است، قادر است براي دهه‌ها و سده‌ها در هدايت جوامع اسلامي نقش‌آفريني كند.

در نقطه مقابل هم دشمنان انقلاب اسلامي اسب‌ها را زين كرده و سازوكارها را براي تخريب اين انتخابات به‌راه انداخته‌اند تا با استفاده از مشكلات و نارسايي‌هايي كه در سال‌هاي گذشته گريبانگير كشور ما شده، مردم را نسبت به انتخابات بدبين نموده تا مشاركت پايين بيايد و اعتبار و مشروعيت نظام زير علامت سوال برود. اين موضوعي است كه دشمنان ما را عليرغم اختلافات ماهوي و سياسي و عليرغم اختلاف منافع، به هم پيوند مي‌دهد.

در اين ميان نقش، شاخه ايراني اين دشمنان يعني سازمان منافقين در به هم پيوند دادن اين دشمنان نبايد ناديده گرفته شود. آنها به‌دليل شناسنامه ايراني و به‌دليل تجاربي كه در طول چهل سال گذشته در خدمتگذاري به نظام سلطه پيدا كرده‌اند و با توجه به آشناياني كه در عرصه‌هاي سياسي در كشورهاي مختلف جهان دارند، در سازمان دادن اين دشمني‌ها يد طولايي دارند. ما همه اين حقيقت را به سادگي مي‌بينيم كه چگونه اكثريت اعضاي كنگره آمريكا از منافقين حمايت مي‌كنند. نمايندگاني كه در مسائل داخلي آمريكا سايه يكديگر را با تير مي‌زنند، پاي قطعنامه مشتركي را امضا مي‌كنند كه از طرح مريم رجوي براي تشكيل يك جمهوري دمكراتيك حمايت مي‌كند.

اما آنچه به آن كمتر توجه مي‌شود، نقش مرموز و كمتر آشكار منافقين در بسيج جوامع سياسي در اروپا عليه نظام است، آنها با حضور و زندگي آزادنه در كشورهاي مختلف اروپايي در چهل سال گذشته شبكه گسترده‌اي از سياست‌سازان و سياستمداران شكل داده و به‌طور سيستماتيك و منظم آنها را تغذيه كرده‌اند، آنها در مواقع حساس با اسم منافقين و يا بدون اسم آنها به ميدان مي‌آيند و كفه سياست را عليه نظام سنگين مي‌كنند. سيستم ديپلماسي ما هم عليرغم همه امكاناتي كه داشته نتوانسته است اين شبكه‌ها را خنثي كند و يا لااقل با تشكيل شبكه‌هاي مشابه آنها را كم اثر كند.

منافقين توانسته اند با استخدام و تربيت برخي مهره‌هاي خارجي وفادار به خودشان، اداره ظاهري اين شبكه از سياستمداران را به اين گونه افراد بسپارند و در نتيجه بسياري از سياستمداران اروپايي بدون اينكه خودشان بدانند اهداف منافقين را عليه نظام پيش مي‌برند. تشكيل نهادهايي تحت عنوان دوستان ايران آزاد، يا مدافعان حقوق بشر يا اسامي و عناوين ديگر همين هدف را دنبال مي‌كند. به عنوان مثال منافقين با خريدن يك يا چند نماينده معتبر و برجسته پارلمان اروپا مانند ويدال كوادراس اسپانيايي يا پائولو كازاكاي پرتغالي به‌نحوی بيش از نيمي از اعضاي پارلمان 750نفره اروپا را از 27 كشور به‌دنبال خود مي‌كشند بدون اينكه اكثر آنها بدانند كه دارند آب به آسياب چه جريان منحطي مي‌ريزند.

در يك مثال ديگر با اينكه منافقين خودشان در كشورهاي اسكانديناوي و كشورهاي نورديك نماينده رسمي دارند، به يكباره مي‌بينيم كه فردي بنام لارش ريسه كه هم نماينده پارلمان است و هم هتلدار و بيزينسمن، كباده‌كش مجاهدين و شوراي ملي مقاومت در كشورهاي نورديك (5كشور شمال اروپا) مي‌شود و نقش سخنگوي غير رسمي آنها را بازي مي‌كند! و از خطوط و منافع منافقين نزد دولت‌هاي مربوطه حمايت مي‌كند و فراتر از حمایت‌های سیاسی عملا به عامل پیشبرد خواسته‌های فرقه رجوی تبدیل شده است. اين ارتباطات تا آنجا پيش مي‌رود كه منافقين با اينگونه افراد رفت و آمدهاي خانوادگي هم برقرار مي‌كنند. منافع مادي اين نوع رفت و آمدها و هديه گرفتن‌ها هم بر كسي پوشيده نيست. آنها معمولا به عراق نيز سفر كرده و در اشرف با منافقين ديدار كرده‌اند!

آنها در جايي كه منافع منافقين اقتضا بكند اقداماتي مي‌كنند كه معمولا كمتر يك سياستمدار غربي انجام مي‌دهد، مثلا رفتار سركوبگرانه اين سازمان با اعضاي سابق و ناراضيان درون مجاهدين را وقيحانه توجيه مي‌كنند و با منتسب كردن اين افراد به سرويس‌هاي اطلاعاتي جمهوري اسلامي راه سركوب آنها را توسط پليس آن كشورها هموار مي‌كنند! به این افراد باید هشدار داد که در دام منافقین گرفتار شده‌اند و این از دید مردم ایران پنهان نمی‌ماند.

تبحر منافقين در هزينه كردن پرسود را هم نبايد ناديده گرفت. يكي از ديپلمات‌هاي ايراني از طرف حساب‌هاي خارجي‌اش نقل مي‌كرد كه كمك‌هايي كه منافقين به اين گونه شخصيت‌هاي خارجي مي‌كنند، بسيار پر راندمان است. چون فقط بحث پول دادن نيست بلكه اعتماد آنها را جذب و به خودشان متعهد مي‌كنند و بر روي يك زمينه اخلاقي و سياسي، كمك‌هاي مادي صد چندان موثر واقع مي‌شود. به عبارت ديگر هر دلاري كه منافقين به سياستمداران غربي حق و حساب مي‌دهند، به انداز صد دلاري كه فلان دولت عربي يا غربي هزينه كند راندمان دارد. اين حقيقت هم كه درون اين سازمان حداقل تا آنجا كه ما مي‌دانيم فساد مالي چشمگيري وجود ندارد اين فعل و انفعالات را تسهيل مي‌كند.

از اصل بحث دور نيفتيم، امروز اين شبكه جهنمي منافقين خودش را آماده كرده است كه انتخابات را بر سر ما خراب كند. بايد هوشيار باشيم، ما هم در همين چند هفته‌اي كه به انتخابات باقي مانده است با تمام قوا سفارتخانه‌ها، مساجد، انجمن‌هاي دوست، انجمن‌ها وسازمان‌هاي طرفدار حزب الله و يمن و عراق را فعال كنيم تا شبكه سياسي منافقين را خنثي كنيم. ما بايد اين شبكه و اعضاي آن را به‌خوبي شناسايي كنيم، توانايي‌هاي آنها را رصد كنيم، مطمئنا ما امكانات زيادي براي از دور خارج كردن سياسي و عملي اين شبكه داريم، نياز به شجاعت و اراده سياسي دارد كه به‌نظر مي‌رسد مسئؤلان ذيربط در هفته‌ها و ماه‌هاي اخير نسبت به آن اهتمام بيشتري نشان مي‌دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چی بگم? اگه اینطور که ایشون ترسیم کرده باشه، شورای نگهبان بزرگترین کارشکنی رو در نظام می کنه

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا