خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار فدوی: فقط دو جناح در کشور وجود دارد؛ حزب خدا و حزب شیطان

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فقط دو جناح در کشور وجود دارد که شامل حزب خدا و حزب شیطان است و هیچ گاه حزب سومی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، سردار علی فدوی در آیین گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در شهرستان پاکدشت با اشاره به افکار غلط صدام در جنگ 8 ساله دفاع مقدس اظهار داشت: عراقی‌ها در آغاز جنگ در خیالات محال و واهی سرگردان بودند و مصاحبه بعدی‌ خود را ظرف یک هفته جنگ در تهران تصور می‌کردند و حتی با جنایات متعددی که در خرمشهر انجام دادند نیز به موفقیت دست نیافتند.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر افزود: فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام و مردم انقلابی نشان داد که اگر به تکالیف خود به‌عنوان یک فرد آزاده مؤمن درست عمل کنیم نصرت خدا شامل حال ما می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: وعده الهی در جنگ غزه را همه مشاهده کردیم و به‌زودی در یمن نیز شاهد آن خواهیم بود. توان نظامی دشمنان قابل‌مقایسه با مسلمانان نیست اما با ایمان می‌توان به وعده الهی دست یافت.

فدوی در ادامه تصریح کرد: جبهه باطل همیشه محکوم به شکست است به شرط آنکه ما نیز به وظایف خود به‌خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به برخی تحولات کشور به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری گفت: فقط دو جناح در کشور وجود دارد که شامل حزب خدا و حزب شیطان است و هیچ گاه حزب سومی وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه تأیید کرد: ضروریست که در این ایام مهم پیش از انتخابات و در آستانه 15 خرداد تصمیم‌ به انجام تکلیف مهم گرفته شود و به عهد خود با شهدا و بنیان‌گذاران جمهوری اسلامی ایران عمل کنیم.

فدوی با بیان اینکه باید به عملکرد و تصمیم خود آگاه باشیم در پایان خاطرنشان کرد: البته ملت سرافراز ایران همواره حرکت درست و شایسته‌ای داشته و حتی در این روزها که اوضاع اقتصاد بسیار سخت است با وجود فتنه‌های شیطانی پای انقلاب ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

گفتنی است در این سفر نیم روزه سردار فدوی با حضور در شهرستان پاکدشت، در نخستین گام به منزل شهید شاخص مدافع سلامت، شهیده شیرین روحانی راد رفته و با والدین ایشان دیدار و گفتگو کرده و پس از آن مرکز آموزش نیروهای مخلص بسیج را در بلوار خرمشهر پاکدشت افتتاح کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه پس‌ازاین افتتاح این مرکز بر مزار 5 شهید نوجوان گمنام حاضر و پس از قرائت فاتحه مزار این شهیدان والامقام گل‌باران شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا