خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«عدم حضور اصلاح‌طلبان تأثیری بر مشارکت در انتخابات ندارد»

یک نماینده‌ی مجلس گفت: وزن سیاسی اصلاح‌طلبان چندان قابل توجه نیست و حضور یا عدم حضور آنها تأثیری بر مشارکت مردم در انتخابات ندارد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان در مورد مشارکت مردم در انتخابات، گفت: وزن سیاسی اصلاح‌طلبان آنقدر نیست که بر انتخابات تأثیر بگذارد و حضور یا عدم حضور آنها تأثیری بر مشارکت مردم در انتخابات نخواهد داشت.

وی افزود: کارنامه کاری اصلاح‌طلبان در دولت آقای روحانی در هشت سال گذشته کارنامه ناموفقی است و دولت در این هشت سال نه توفیقی در مذاکرات داشته و نه در بحث تولید و امور اقتصادی.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اینکه گفته شود دولت آقای روحانی اصلاح‌طلب نیست یک دروغ است. آقای جهانگیری به عنوان نماد اصلاح‌طلبان در این دولت حضور داشت و با توجه به جایگاه معاون اولی وی در بسیاری از مسائل تأثیر قابل توجه داشته است.

فلاحی خاطرنشان کرد: این آقایان حتی جزئی‌ترین نیروها در سازمان‌ها و حتی آبدرچی‌ها را هم عوض می‌کردند و هیچ یک از نیروها را از جناح مقابل به کار نمی‌گرفتند و همه آنچه امروز شاهد هستیم ثمره کار این آقایان است.

وی افزود: طبق بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده مشارکت در انتخابات بالای ۵۰درصد خواهد بود و القائات در این زمینه که مشارکت در انتخابات پایین می‌آید درست نیست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت:‌ دولت امروز روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشد اما با وجود افزایش فروش نفت تأثیری در اوضاع اقتصادی مردم ایجاد نمی‌شود چرا در این باره به طور شفاف برای مردم توضیح داده نمی‌شود چرا وضعیت مردم تغییر مثبتی ندارد.

فلاحی خاطرنشان کرد: تورم ۱۰ برابری، عدم توفیق در مذاکرات، مشکلات معیشتی و امثال این موارد همگی از ثمرات عملکرد دولت تدبیر و امید در این هشت سال است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا