خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنرانی بشار اسد پس از پیروزی در «انتخابات» سوریه

بشار اسد جمعه شب پس از پیروزی در «انتخابات» ریاست جمهوری سوریه در پیامی تلویزیونی گفت: مردم سوریه با مشارکت گسترده در انتخابات پیام خود را به دشمنان رساندند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد افزود: ملت سوریه در این انتخابات علیه تروریسم و دشمنان وطن انقلاب واقعی کردند.

وی اضافه کرد: پیام این انتخابات به دشمنان رسید و وظیفه ملی انجام شد و دشمنان بر نادیده گرفتن پیامی که ملت سوریه در این انتخابات ارسال کردند، ‌اصرار می ورزند.

رییس جمهوری سوریه گفت: شما تمام موازنه ها و قواعد بازی را تغییر دادید و مفهوم میهن دوستی را از نو تعریف کردید.

اسد گفت: انتخاب من از جانب شما، شرف و افتخاری بزرگ برای من به شمار می آید.

وی اضافه کرد: فعالیت های مردم سوریه طی هفته های گذشته تنها برگزاری جشن و مشارکت در انتخابات نبوده؛ بلکه آنها تمام دشمنان کشور را به چالش کشیدند.

رییس جمهوری سوریه خطاب به مردم این کشور گفت: انرژی شما، ‌توانایی کشور را تامین کرده و آن را برای پیروزی آماده می‌کند.

بشار اسد در ادامه گفت: من به هر شهروند سوری که تعلق واقعی خود را به میهن ابراز داشته است، درود می فرستم.

رییس جمهور سوریه افزود: من اطمینان دارم که با این روحیه جنگجو، ما قادر خواهیم بود همه دشمنان خود را شکست دهیم. این روحیه همان چیزی است که ما برای مرحله بعدی، یعنی مرحله کار مداوم، مقاومت و استواری نیازداریم تا بار دیگر به دشمنان خود ثابت کنیم که جنگ با مردم به وسیله نیازهای اساسی و معیشتی آن ها تنها پایبندی آنها به وطنشان را بیشتر می کند.

بر اساس این‌گزارش حموده صباغ رییس مجلس سوریه بامداد جمعه اعلام کرد که بشار اسد با ۹۵.۱ درصد آرا، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد.

پیش از این نیز مردم سوریه قبل از اعلام رسمی انتخابات ریاست جمهوری در کشورشان به خیابان‌ها آمدند و نسبت به برگزاری این انتخابات اعلام رضایت کردند.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه روز چهارشنبه با حضور سه داوطلب یعنی بشار اسد، عبدالله سلوم عبدالله و محمود مرعی برگزار شد.

قرار بود این انتخابات از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۹ ادامه داشته باشد اما مقام های این کشور اعلام کردند به دلیل استقبال گسترده مردم از این انتخابات و ازدحام در شعبه های رای گیری، تا ساعت ۲۴ تمدید می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا