خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس مجلس: رهنمودهای رهبر انقلاب را رعایت می‌کنیم

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشست جلسه علنی امروز گفت: فرامین، دستورات و رهنمودهای رهبر انقلاب را رعایت می‌کنیم و آن را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانیم.

به گزارش ایرنا، قالیباف در آغاز نشست جلسه علنی امروز با اشاره به جلسه دیدار روز پنج شنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب که بصورت مجازی برگزار شد، گفت: وظیفه خود می‌دانم از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کنم که این منت را بر یکایک ما نمایندگان گذاشتند و دعوت ما را پذیرفتند و بلافاصله بعد از اولین روز آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم این توفیق را پیدا کردیم که در محضر ایشان باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رهنمودها و حمایت‌های ایشان در عملکرد مجلس تشکر می‌کنم، به محضر ایشان و ملت عزیز ایران عرض می‌کنم که ما فرامین، دستورات و رهنموردهای ایشان را چه حوزه‌ای که مربوط به رفتار یکایک نمایندگان باشد و نکاتی را که متذکر شدند را رعایت می‌کنیم و این را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانیم.

وی افزود: فرامین رهبر انقلاب را به کار خواهیم بست و با رفتار و گفتار در عمل‌ ثابت خواهیم کرد که این دستورات را اجرا خواهیم کرد و برای تحقق حل مشکلات مردم در خدمت ملت عزیز ایران خواهیم بود.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا