خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رسولی» خزانه‌دار شورای شهر تهران شد

چهارمین جلسه‌ی رسمی شورای شهر تهران امروز – یکشنبه – در حالی آغاز شد که همان ابتدای حسین رسولی به عنوان خزانه‌دار شورای شهر با 21رأی انتخاب شد و دکتر فراهانی و امینی به عنوان ناظران بر سفرهای خارجی شهر تهران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در این جلسه، حجت نظری خطاب به سایر اعضا تذکر داد: درست نیست در جامعه‌ی ما مردم برای نماز در صف بایستند و همشهریان سنی ما ساعت‌ها در روز عید قربان در صف بایستند و مسجدی برای اهل سنت داشته باشیم که این‌گونه مواقع استفاده کنند.

مهندس هاشمی: بودجه‌ی شورای شهر 44 میلیارد تومان است که بیشتر صرف حقوق کارکنان می‌شود و بودجه محدود است.

نژادبهرام: شورای چهارم در مناطق 11 و 12، 12 ساختمان ناایمن را شناسایی کرد، اما فقط پلاسکو مورد تأکید قرار گرفت و ایمن سازی سایر ساختمان‌ها مغفول ماند.

زهرا اعظم نوری: زمان تذکرات در جلسه مشخص شود و هيات رئيسه زمانى را براى ارایه تذكرات مرتبط و يا غيرمرتبط با موضوعات در نظر بگيرد. دستور جلسه درباره‌ی برنامه شامل دو قسمت است. یکی نقد و ارزیابی برنامه‌ی پنج ساله دوم است که در این ارتباط فرصت کافی برای بررسى در کمیسیون‌ها داده شود.

دوم؛ روند تدوین برنامه‌ی پنج ساله سوم است که در این زمینه خوب است شهرداری از نحوه‌ی روند برنامه دوم گزارش دهد تا شورا در جریان این روند قرار گیرد تا بتواند نظرات را ارایه کند و رویکرد شورا معلوم شود و تعیین کند که چه تغییراتی را اعمال می‌کند.

زهرا نژادبهرام: دستور جلسه دو روز پیش در اختیار اعضای شورا قرار گرفته بود و می‌توانستند اعتراض خود را در قالب گزارش در تلگرام یا به هر نحو دیگری مطرح کنند. در جلسه‌ی امروز شورا، به اتفاق آراء، نقد و بررسى برنامه‌ی پنج ساله دوم از دستور خارج و به جلسه‌ی ديگرى موكول شد.

میرلوحی: بزودی جشنواره‌ای برای رسانه‌های فعال که بیشترین پوشش‌دهی اخبار را از حوزه‌ی مدیریت شهری و شورای شهر تهران، ری و تجریش داشته باشند، برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا