خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش وزیر ورزش به استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: اختلاف سلیقه‌های مدیریتی باعث شد تا سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از سمت خود استعفا بدهند که با این موضوع مخالفت کردیم؛ ما این مشکلات مدیریتی را حل می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سلطانی‌فر امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی با اشاره به استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: قرار گذاشتیم ظرف چند روز آینده نشست هماهنگی در این باره ترتیب داده شده و مشکلات مورد بررسی قرار گیرند تا حل شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باشگاه‌های ما شرایط خوبی دارند، هر دو باشگاه بزرگ ایران یعنی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند تا موقعیت‌های خوبی را کسب کنند.

وی در پایان گفت: نیاز به آرامش، ثبات، هماهنگی داریم و تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات و بررسی همه مسائل همدلی لازم را در کادر مدیریتی استقلال به وجود آوریم.

به گزارش ایرنا، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل برخی اختلافات درون‌باشگاهی عصر روز شنبه توسط سخنگوی باشگاه استعفای خود را تقدیم مجمع باشگاه استقلال کردند.

وزیر ورزش و جوانان با این استعفا مخالفت کرد و قرار شد طی روزهای آینده در نشستی به موضوع اختلافات رسیدگی شود.

این در حالی است که مهدی عبدیان، حمیدرضا آصفی و حجت نظری سه عضو هیات مدیره استقلال در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان دلایل اختلافات، استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا