خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روسیه: توافق نهایی درباره برجام نیاز به زمان بیشتری دارد

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین تأکید کرد تا زمانی‌که بر روی همه مسائل باقیمانده درباره برجام توافق نشود، گویی درباره هیچ موضوعی توافق نشده و حصول توافق نهایی به زمان بیشتری نیاز دارد.

به گزارش فارس، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در «وین» در توضیح روند پیشرفت مذاکرات برای احیای برجام در «وین» تأکید کرد که تا زمانی که در باره همه مسائل توافق نشود ،گوئی درباره هیچ موضوعی توافق نشده است.

وی در پاسخ به برخی گزارش‌ها مبنی بر خوشبینی مسکو در خصوص پیشرفت در مذاکرات وین در صفحه توییتر خود نوشت: «نه ضرورتاً. ما حقیقتاً شاهد پیشرفت مداومی در مذاکرات وین درباره برجام بودیم. ما این حقیقت آشکار را می‌پذیریم اما همواره در ارزیابی‌های خود محتاط هستیم و تا زمانی‌که بر روی همه مسائل توافق نشود، گویی درباره هیچ‌ موضوعی توافقی صورت نگرفته است. ما به این مرحله نزدیک شده‌ایم اما احتمالاً به زمان بیشتری نیاز است».

نماینده روسیه در وین همچنین در ادامه در خصوص برخی گمانه‌زنی‌ها درباره توافق نهایی درباره برجام گفت: «من احساس نارضایتی دارم از این که برخی تحلیلگران سیاسی در خصوص پیچیده‌ترین مشکلات جهان به سادگی قضاوت می‌کنند و به آن‌ها توصیه می‌کنم که نتیجه‌گیری‌های شتابزده نکنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا