خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رهبری، نظام را به مسیر برگرداند»

مشاور وزیر کشور با اشاره به سخنان رهبری درباره‌ی بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای «انتخابات» نوشت: مقام معظم رهبری برای اینکه در واقعیت و حقیقت نظام جمهوری اسلامی ایران درباره مردمسالاری دینی شبهه ایجاد شده بود، نظام را به مسیر برگرداند.

به گزارش ایسنا، متن توییت روح الله جمعه ای به این شرح است:

مقام معظم رهبری برای اینکه یک مسیری ایجاد شده بود و واقعیت و حقیقت نظام جمهوری اسلامی ایران درباره مردمسالاری دینی شبهه ایجاد شده بود، نظام را به مسیر برگرداند.

فرمایشات ایشان من را یاد خطبه جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ انداخت و ایشان نسبت به جفایی که به مرحوم آیت الله هاشمی و آقای ناطق نوری شده بود، موضوع را اصلاح کردند.

باید این فرمایشات را فارغ از مصادیق نگاه کنیم. اتفاقات و رویدادهای آینده را هم باید در همین زاویه نگاه کرد و این که جمهوریت نظام را باید در اسلامیت دید و اسلامیت در جمهوریت نهفته است و نمی توان ایندو را تفکیک کرد.

اگر چه نهادهای حاکمیتی وظیفه و مسئولیتی دارند باید با دقت و اشرافیت به این مسئولیت بنگرند. نه تنها این تصمیمات بازتاب شخصی دارد بلکه تاثیر زیادی روی مردم نسبت به تحکیم حاکمیت دارد و ایشان تذکر داد نهادهای حاکمیتی باید با مسئولیت بیشتری و دقیقتر به مسئولیت خود بپردازند. ایشان فرمودند ناتوانی ها نمی تواند رافع مسئولیت باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا