خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همسر بهروز افخمی: شوهرم دائم دنبال شر می‌گرده

مرجان شیرمحمدی، همسر بهروز افخمی، کارگردان سینما و مجری برنامه ی «هفت» تلویزیون، در اینستاگرام نوشت:

شوهر من دائم دنبال شر می‌گرده. البته من اونو بهتر از خودش می‌شناسم و می‌دونم که همه‌ی این بازیگوشی‌ها رو می‌کنه که از زیر تمام کردن فیلمنامه‌ی جدیدش در بره. اصلن هر کار آینده‌دار و پولساز که پیش بیاد بهروز ازش فرار می‌کنه و میره دنبال یک بازی بی‌هوده که هیچی غیر از دردسر توش نیست.

اما این جنجال تازه که بهروز درباره‌ی جشنواره‌ی کن راه انداخته راستی برای خیلی‌ها شده فرصت که بگن ما هم هستیم! شاعر سارق یا سارق شاعری به نام یغما گلرویی، بعد از این‌که در جریان سرقت ادبی از ترجمه‌ی دیگران گربه‌گیر شده و فهمیده که در عرصه‌ی ادبیات برای همیشه بدنام شده، خیال کرده با اظهار لحیه درباره‌ی بهروز، اعتبار بی اعتبار شده‌ شو نوار چسب می‌زنه.

خیلی‌های دیگه هم هستند اما از همه بامزه تر بهرام رادانه که اصلن راه جشنواره‌ی کن را از وقتی یاد گرفت که بهروز او را آورد توی فیلم گاوخونی بازی کنه. همان فیلمی که بخاطرش رفت کن. بگذریم که توی همان گاوخونی هم به نظرم نقطه ضعف فیلم بهرام رادانه. هر وقت فیلم گاوخونی را میبینم اعصابم خرد میشه که این آدم چرا نمی‌تونه متن داستان جعفر مدرس‌صادقی را از رو درست بخونه!! معرفت هم خوب چیزیست! بگذریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا