خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار نقدی: هدف امام تشکیل «حکومت اسلامی» بود

سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: بعضی از نزدیکان امام می گویند هدف امام تشکیل جمهوری اسلامی است نه حکومت اسلامی، در صورتی که هدف امام و شعار مردم درقیام 15 خرداد تشکیل حکومت اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ​سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و جمعی از مردم و مسئولان صبح امروز شنبه (۱۵ خرداد) با حضور در مقتل شهدای ۱۵ خرداد در باقر آباد ورامین، و به مقام شامخ والای شهیدان اداری احترام کردند.

سردار نقدی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: شهدای ۱۵ خرداد مظهر شرافت ایران هستند و ما و همه بیدار گران در سراسر دنیا مدیون این شهدا هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه شهدای ۱۵ خرداد، گفت: امام فرمود من ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می‌کنم و این نشانه‌ای برای مردم است که راه را گم نکنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: شهدای ۱۵ خرداد با شعار حکومت اسلامی و حاکمیت دین راهی بود که شهدای ۱۵ خرداد با خون خود آغاز کردند و زنجیره شهدای ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۷ به دنبال همین راه بودند.

سردار نقدی گفت: بعضی‌ها تصور می‌کنند حاکمیت دینی با حاکمیت مردمی متناقض است در حالی که راه شهدا ۱۵ خرداد، جمهوری اسلامی بود و امام فرمودند؛ «میزان رای ملت است و ملت اسلام را می‌خواهند» و امام بارها تاکید کردند جمهوریت و اسلامیت باید در یک نظام قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: بعضی از نزدیکان امام می گویند هدف امام تشکیل جمهوری اسلامی است نه حکومت اسلامی، در صورتی که هدف امام و شعار مردم درقیام 15 خرداد تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی ادامه داد: دشمن در تمام این سال‌ها با تزریق فکرهای انحرافی به دنبال جدایی جمهوریت و اسلامیت از یکدیگر است و متأسفانه بعضی‌ها که در زمان حیات امام از نزدیکان ایشان بودند حرف دشمن را تکرار می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه آن چیزی که دلسوز مردم و جامعه است اسلام است، تاکید کرد: اسلام است که می‌گوید حاکمان باید ساده زیست باشند. اسلام است که می‌گوید عدالت باشد.اسلام است که می‌گوید عدالت باشد در حالی که بعضی‌ها به بهانه پیشرفت، عدالت را نادیده گرفتند و به بهانه سازندگی و پیشرفت عدالت را زیر پا گذاشتند که هنوز آثار آن در جامعه دیده می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌ها برای دلسرد کردن مردم و ترغیب آنها برای عدم مشارکت در انتخابات گفت: آن کسی که می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید به دنبال نابودی کشور است و اگر مردم پای صندوق نیایند باید تابع تصمیمی باشند که دیگران برای آنها گرفته شده است.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند؛ «کسانی که نفوذ کلام دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند» و همه باید به این امر به معروف اهتمام بورزند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا