خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلیلی: کشور در هشت سال اخیر متوقف شد

سعید جلیلی، کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان گفت: کشور در هشت سال اخیر روند کندی داشت و آنطور که باید اداره نشد و متوقف شد.

به‌گزارش فارس، جلیلی عصر امروز (شنبه 15 خرداد) در بدو ورود به صداوسیما برای حضور در مناظره اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه کشور در هشت سال اخیر روند کندی داشت و آنطور که باید اداره نشد و متوقف شد.

وی ادامه داد: در این هشت سال ما کارهای جدی انجام دادیم و سایه به سایه، دولت و تحولات را دنبال کردیم و برنامه ای را نوشته‌ایم.

جلیلی با بیان اینکه کشور امروز این ظرفیت را دارد که جهش پیدا کند و صرفاً اداره نشود، گفت: امروز رقییب ما کسی است که بخواهد کشور را متوقف و معطل کند و هر روز بهانه‌ای داشته باشد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: کشور در هشت سال آینده نه‌تنها اداره بلکه باید یک جهش در شأن ملت ایران داشته باشد.

جلیلی درباره روش خود در مناظرات گفت: روش ما این است که با اقناع و اخلاق اسلامی، برنامه‌های خود را به مردم عزیز اعلام کنیم.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و تعقیب مناظرات و در نهایت انتخاب آگاهانه، می‌تواند کشور را به یک جهش قابل اعتنا برساند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا