خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اگر برای ادای تکلیف آمده‌اید چرا این‌ همه دروغ می‌گویید؟

حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی(ع) با اشاره به اظهارات کاندیداهای «انتخابات» گفت: اگر برای ادای تکلیف آمده‌اید چرا این‌همه دروغ می‌گویبد و اهانت می‌کنید؟

به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی‌ با اشاره به ایام برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور، اظهار داشت: مردم مشکلات و گلایه‌هایی دارند که بسیاری از آنها نیز بحق است، اما این نباید باعث شود که ما کنار بکشیم، روحانیون باید سخنان و گلایه‌های مردم را گوش دهند، باید سنگ صبور مردم باشند، درددل‌های مردم را بشنوند و احساس همراهی و همدردی کنند، اما توجیه مردم در دفاع از انقلاب، اسلام و نظام اسلامی مسئله‌ای نیست که بتواند تحت‌الشعاع مشکلات، گلایه‌ها و شکایت‌ها قرار گیرد.

وی افزود: آیا اگر با انتخابات قهر کنیم به‌نفع ما است؟ اگر صندوق‌های رأی خلوت باشد و آن حضور حداکثری که رهبری معظم انقلاب همواره بر آن تأکید دارند، محقق نشود چه‌کسی صدمه می‌بیند؟ اشخاص و مسئولین صدمه نمی‌بینند، این اسلام است که صدمه خواهد دید.

تولیت آستان قدس رضوی(ع) با انتقاد شدید از اهانت و توهین برخی کاندیداها ‌به رقبای خود در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر برای ادای تکلیف آمده‌اید چرا این‌همه دروغ و اهانت می‌کنید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. طرف درو بسته بود می گفت بفرمایید تو . بهش گفتند: لااقل زنجیر درو باز کن یا بگو « بعدا خدمت ! برسید» . صادقانه تر نیست ؟!

  2. گویا فراموش کرده اید که این افراد منتخب ساعت ها بحث و بررسی اعضای محترم شورای نگهبان بوده اند. چه اشکالی دارد ریاضی 20 علوم 18 و.. انضباط 11 !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا