خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جلیلی اعتقاد دارد کار خوب دولت باید گفته شود»

علیرضا عباسی، نماینده کرج در مجلس گفت: جلیلی در کنار نقد به دولت به اقدامات انجام شده هم می پردازد و انسانی بسیار منصف است که اعتقاد دارد کار خوب دولت باید گفته شود.

به‌گزارش تسنیم وی با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، افزود: القای ناکار آمدی در دستور کار دشمنان قرار دارد و برخی با شیوه غربی به دنبال رای گرفتن از مردم هستند.

عباسی با بیان اینکه جلیلی از سال 92 با تشکیل دولت سایه بر روی مسائل مهم و حیاتی کشور کار کارشناسی کرده است، بیان کرد: در این زمینه کارگروه‌های تخصصی با ساعت‌ها کار تحقیق در مورد مسائل مختلف کشور تشکیل شد.

وی با بیان اینکه جلیلی در کنار نقد به دولت به اقدامات انجام شده هم می پردازد و انسانی بسیار منصف است که اعتقاد دارد کار خوب دولت باید گفته شود، تصریح کرد: برنامه‌های جلیلی با صدها ساعت کار کارشناسی تهیه شده است که این موضوع نشان از اهمیت برنامه‌ها است.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به اینکه کاندیداهای جبهه انقلاب باید مراقب ایجاد اختلاف و دو دستگی در انتخابات باشند، ادامه داد: باید سعی کرد بدور از هرگونه نفی دیگر افراد حاضر کاندیدای اصلح را به مردم معرفی کنیم.

بیژن نوباوه در مراسم افتتاح ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان البرز که شامگاه یکشنبه در کرج برگزار شد، اظهار داشت: ستادهای جلیلی در صدد تخریب کاندیداهای جبهه انقلاب نیست‌ و همه برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش می کنند.

وی افزود: همه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری عزیز و قابل احترام هستند و ما به دنبال ایجاد فاصله بین مردم نیستیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر اجرایی اعتقاد به جلیلی داریم، تصریح کرد: در انتخابات قبلی جلیلی برنامه محور عمل کرد و با برنامه‌تر از دیگر کاندیداها بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلیلی نخ تسبیح بچه‌های انقلابی است ، بیان کرد: جلیلی در اجرای برنامه‌ها جدی است و برخی دولت سایه را بر نمی تابند و آنرا قبول ندارند.

وی با بیان اینکه جریان تبلیغاتی غرب بر ضد جریان حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند،گفت: ایران در بدترین شرایط و محدودیت‌ها پیشرفت کرده و محدودیت مانع از پیشرفت کشور نشده است.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته هم دولت توان پاسخگویی به جلیلی را نداشت ، گفت: برخی از مدعیان از fatf چیزی سر در نمی آورند و تنها شعار می‌دهند.

نوباوه با بیان اینکه ایران جزو کشورهای برتر در حوزه تکنولوژی‌های پیشرفته است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد: در این شرایط سخت که دنیا پیشرفت ایران را مشاهده می‌کند انتظار دارید که بر علیه آن اقدامی نکند.

وی با بیان اینکه امروز به درجه ای از رشد رسیدیم که باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم، ادامه داد: ‌امروز مردم بی‌لیاقتی برخی را فهمیدند و وضعیت موجود گواه این موضوع است.

نوباوه با بیان اینکه جبهه انقلاب حتما باید پیروز انتخابات شود، عنوان کرد: جبهه انقلاب باید با قدرت بماند و حرف نظام و انقلاب را بزند.

وی با بیان اینکه جلیلی حداقل مخارج و هزینه‌های دفتر را ندارند، گفت‌: علی‌رغم درخواست مجلس لیست دریافت‌کنندگان 55 میلیارد دلار ارز به مجلس ارائه نشده است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه ادعا تا عمل فرق دارد ، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات وضعیت موجود را تغییر می‌دهد.

‌انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا