خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست مشترک هاشمی با پزشکیان، عارف، روحانی و مطهری

معاون ستاد تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از برگزاری نشست مشترک هاشمی با عارف، روحانی، مطهری و پزشکیان خبر داد و گفت که این نشست شب گذشته برگزار شد. انصاف نیوز (رسانه ی کمپین انتخاباتی دکتر پزشکیان) نمی تواند صحت جزئئیات این خبر را تایید یا رد کند.

محمدرضا صادق مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ از تشکیل جلسه برخی نمایندگان مجلس و مسئولین سابق و حاضر کشور با هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: این جلسه که شب گذشته برگزار شد، جلسه بسیار خوب و مفیدی بود که باعث شد همه حاضرین در یک فضای دوستانه نظرات خود را درباره فضای انتخاباتی کشور ارائه دهند.

وی افزود: بسیاری از چهره‌های مطرح اصولگرای معتدل و اصلاح‌طلب در این جلسه حضور داشته و درباره مسائل سیاسی کشور و کمک در جهت پیش بردن اهداف اساسی کشور سخنرانی کردند.

مشاور هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه تا زمانی که وزارت کشور به صورت رسمی اسامی تائید‌شدگان داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری را منتشر نکند، آیت‌الله هاشمی هیچ سخنرانی و دیدار رسمی انتخاباتی نخواهد داشت، اظهار داشت: معتقدم که نمی‌توان هنوز لقب کاندیدا را برای کسی به کار برد چرا که هنوز شورای نگهبان رسماً اسامی مجاز حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را منتشر نکرده است.

معاون ستاد تبلیغات هاشمی رفسنجانی اضافه کرد: اگر بنده هم که در حال مصاحبه با شما هستم، به عنوان مشاور آیت‌الله هاشمی با شما سخن می‌گویم و کار رسمی بنده بعد از آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی، در ستاد آغاز خواهد شد.

صادق در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: امیدواریم همه با هم در راستای خلق حماسه مورد نظر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و بدون حب و بغض‌ و تعصبات حزبی مسائل و مشکلات اساسی کشور را حل کنیم.

بنابر گزارش تسنیم، علی‌مطهری، علی شکور‌ی‌راد، محمدرضا عارف، حسن روحانی، مسعود پزشکیان و اعضای ستاد جوانان هاشمی از چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا