خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مواضع طلایی در مورد قالیباف و پرونده‌ی ریخته‌گران

مرتضی طلایی در توییتر خبر داد: به زودی در نامه‌ای سرگشاده به آقای قالیباف، ناگفته‌هایی را پیرامون انتخابات شورای شهر گوشزد خواهم کرد.

مجید رفیعی، مشاور او، شب گذشته در استوری اینستاگرام خود نوشته بود: «آقای صدرالساداتی در استوری خود از توبیخ آقای طلایی توسط محمدباقر قالیباف در موضوع ریخته‌گران خبر داده‌اند. از آقای طلایی صحت و سقم ماجرا را پرسیدم. گفتند در هیچ دوره‌ای از همکاری با آقای قالیباف غیر از دوران ناجا، وی در جایگاهی نبوده که آقای طلایی را توبیخ کند.این طلایی بوده که در جایگاه عضو شورا مطالبه‌گر بوده است. آقای طلایی تاکید داشت خود آقای قالیباف بیش از هر کسی به زیر و بم‌های خاص پرونده‌ی ریخته‌گران و نقش برخی نزدیکان‌شان در آن آشنا هستند.»

او دیروز توییت محمودرضا زارع، خبرنگار، را نیز به اشتراک گذاشته بود که نوشته است: «حضور سردار طلایی در شورای شهر چه خطری برای پروژه بگیران اجاره‌ای داشت که هرچه در توان داشتند به کار گرفتند تا مانع حضور او در شورا شوند؟ تاریخ 6 اردیبهشت صلاحیت سردار طلایی تایید شده بود اما گویا زور تمامیت‌خواهان حوزه شهری بیشتر از قانون بود…»

خود آقای طلایی هم روز سه‌شنبه توییت کرده بود: «از ظلم و جفایی که در حق بنده و ده‌ها نفر دیگر از نامزدهای تایید صلاحیت شده در سراسر کشور بر اساس “گزارش های خلاف واقع” شکل گرفت، به خدا پناه میبرم. قانونگذاران مجلس، امروز از قانون شکنی تفسیر جدیدی ارائه دادند.»

رفیعی پس از انتشار فهرست تاییدشدگان توییت کرده بود: «فرماندار تهران از تایید صلاحیت ۲۲۹۴ برای انتخابات شورای شهر تهران خبر داده است. در لیست منتشر شده نهایی نام دو نفر حذف شده است. یکی مرتضی طلایی و دیگری عباس مولوی از همراهان آقای طلایی! شعبده بازی #مجلس_انقلابی»

میلاد گودرزی، سردبیر آوانت، وابسته به نسیم آنلاین، هم پس از اعلام اسامی در توییتر نوشته بود: «نام مرتضی طلایی در لیست نهایی تأییدصلاحیت‌شدگان انتخابات شورای‌شهر تهران دیده نمیشه! یعنی سرلیست اصولگرایان در انتخابات، در آخرین گام، ردصلاحیت شده! امام‌خمینی – ۳ بهمن ۵۷: “فشار افکار عمومی به معنی قانون است.”✌🏻»

ولی مجید رفیعی درباره‌ی این توییت گودرزی نوشت: «وقتی کارفرما، به ایشان اجازه نام بردن از محمدباقر قالیباف را نمی‌دهد :)»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا