خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازداشت 3 قاتل در 3 سناریوی جداگانه در خوزستان

فرماندهان انتظامی حمیدیه، دزفول و مسجدسلیمان از دستگیری سه قاتل فراری در سه عملیات جداگانه پلیس در این شهرستان‌ها خبر داد.

  وی افزود: با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب موضوع به صورت میدانی بررسی و با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی پس از 6 ماه قاتل متواری شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه عنوان داشت: متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات ملکی با مقتول عنوان کرد.

سرهنگ نیسی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلافات از درگیری با مجرمان پرهیز و موارد را بلافاصله از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کنند.

 دستگیری قاتل فراری در عملیات غافلگیرانه پلیس دزفول

 فرمانده انتظامی دزفول نیز از دستگیری قاتل فراری در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح اله گراوندی گفت: ۱۳ شهریور ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از منزل یک خانم که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود، دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با تسلط اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی هویت و محل قاتل فراری را در کمتر از شش روز شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف طلاجات سرقتی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بررسی‌های پلیس ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، علت و انگیزه خود را از ورود به منزل مقتول، سرقت طلاجات عنوان کرد.

سرهنگ گراوندی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگیری قاتل فراری در مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان نیز از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند گفت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح شکاری در یکی از محلات شهرستان و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی در کمتر از ۱۰ روز محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

سرهنگ بهاروند خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا