خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چطور با تور خیلی ارزان استانبول به سفر برویم

رپورتاژآگهی

استانبول شهری است که هم در آسیا و هم در اروپا قرار دارد و به‌خاطر مکان‌های تاریخی، موزه‌ها، بازار بزرگ و غذاهای ترکی معروف است. اگر تابه‌حال به سفرهای خارجی نرفته‌اید و برای خرید انواع تور مسافرتی مثل تور پوکت و ترکیه اقدام نکردید باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید تا بتوانید با تور خیلی ارزان یک سفر خاطره‌انگیز را برای خود به ارمغان بگذارید. پس با آژانس هواپیمایی ستاره ونک در این مطلب همراه باشید تا بیشتر در مورد سفر با تور استانبول آشنا شوید.

تور استانبول محبوب‌ترین و ارزان‌ترین مقصد برای سفر

سفر به ترکیه با خرید تور استانبول برای ایرانیان سفری ارزان‌قیمت درعین‌حال بسیار خوب محسوب می‌شود. همسایگی کشور ترکیه با ایران، توافق ایران و ترکیه بر سر اخذ ویزا و آب‌وهوای دلپذیر باعث انتخاب این کشور برای مسافران ایرانی به‌عنوان مقصد گردشگری شده است. اما شما می‌توانید  تور استانبول مقرون‌به‌صرفه را با کمی جستجو و اندکی صبر از طریق یک آژانس هواپیمایی معتبر پیدا کنید.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک مجری مستقیم تور استانبول بوده و شما را در رزرو تور استانبول با بهترین شرایط و قیمت مناسب یاری می‌کند. همچنین این مجموعه در کنار ارائه تور ترکیه بهترین و متنوع‌ترین تورها را مثل تور پوکت را برای شما مهیا می‌سازد.

سفر به ترکیه با تور استانبول به‌صرفه‌تر است یا به‌صورت شخصی؟

این یک واقعیت است که سفر با تور استانبول به ترکیه خیلی ارزان‌تر از سفر شخصی به این کشور خواهد بود. برگزارکنندگان تور با هتل‌ها و ایرلاین‌ها قرارداد دارند به همین منظور سفر با تور مقرون‌به‌صرفه‌تر است. مخصوصاً اگر در زمانی که تقاضا کمتر باشد تورهای لحظه آخری با آفرهای مناسب گزینه بسیار خوبی برای سفر ارزان به ترکیه محسوب می‌شوند. به‌طورکلی سفر با تور دارای مزیت‌های زیادی است که در ادامه به برخی از آنها به طور مختصر اشاره خواهیم کرد.

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه
  • داشتن آرامش فکری در حین سفر
  • بهبود مهارت‌های ارتباطی با دیگران
  • افزایش اعتمادبه‌نفس
  • کمک به مسافران جدید و کم‌تجربه
  • ارائه اطلاعات زیاد توسط راهنمایان تور

عواملی که بر قیمت تور ارزان استانبول مؤثر است

عوامل مختلفی روی قیمت نهایی تور استانبول تاثیر می‌گذارند که عبارتند از:

ساعت رفت‌وبرگشت پرواز‌ها

معمولاً پرواز با ایرلاین ایرانی ارزان‌تر از ایرلاین‌های خارجی است. همچنین ساعات پرواز بر قیمت‌گذاری تورها مؤثر است. به طور مثال پروازهای ایرانی معمولاً شب هستند و پروازهای صبح با هواپیمایی ترکیش و اطلس جت با قیمت بالاتری انجام می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که با اینکه پرواز ایرانی ارزان‌تر از پرواز خارجی است؛ اما با این پروازها شما آخر شب به هتل می‌رسید و عملاً هزینه یک شب اضافه‌تر را باید پرداخت کنید. پس در هنگام خرید تور از آژانس هواپیمایی که بلیط خود را تهیه می‌کنید درباره این موضوع پرس‌وجو کنید.

سفر در فصل پر گردشگر

این یک واقعیت شناخته شده است که قیمت پروازها و هتل‌ها با تقاضا در فصل اوج گردشگری افزایش می‌یابد. با افزایش قیمت پرواز، هزینه اقامت در برخی از ایام سال که تقاضا برای سفر افزایش پیدا می‌کند دوبرابر خواهد شد و این افزایش قیمت طبعاً بر روی قیمت تور هم تأثیرگذار خواهد بود. البته افزایش قیمت‌ها تنها مختص تور استانبول در زمان اوج گردشگری نیست؛ بلکه سایر تورها مثل تور اسپانیا هم از این قاعده مستثنا نیست. اگر دوست دارید درباره جشنواره گاو بازی که در کشور اسپانیا برگزار می شود بیشتر آشنا شوید از این لینک می توانید درباره جشنواره گاو بازی بیشتر مطالعه کنید.

اگر می‌خواهید پایین‌ترین قیمت‌ها را در سفر خود داشته باشید، در زمانی که ازدحام جمعیت شروع به افزایش می‌کند؛ اما مقصدها هنوز به حداکثر ظرفیت خود نرسیده‌اند، از آن بازدید کنید.

مدت‌زمان اقامت

مورد بعدی که مستقیماً بر قیمت تور استانبول تأثیرگذار می‌تواند باشد مدت‌زمان اقامت شما است؛ بنابراین با افزایش مدت‌زمان اقامت هزینه‌های شما هم بیشتر خواهد شد که این امر مستقیماً بر روی قیمت نهایی تور تأثیر می‌گذارد. به‌صرفه‌ترین مدت‌زمان اقامت در تور استانبول سه شب است در این صورت می‌توانید یک سفر هیجان‌انگیز درعین‌حال اقتصادی را تجربه کنید.

زمان رزرو تور استانبول

نکته بااهمیت بعدی که در همه سفرهایی که با تور می‌خواهید انجام دهید باید به آن توجه کنید این است که چند ماه زودتر تور خود را رزرو یا خریداری کنید. با این کار شما می‌توانید تورهای ارزان که در زمان آفر تور هستند را با قیمت مناسبت تری را تهیه کنید.

خدمات تور استانبول

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود قیمت تور استانبول ارزان‌تر یا گران‌تر شود خدمات تور است. بیمه مسافرتی، تعداد وعده‌های غذایی، داشتن تور لیدر و گشت شهری تنها بخشی از خدماتی است که مجریان برگزارکننده تور به مسافران خود ارائه می‌دهند؛ بنابراین هر چه خدمات در یک تور بیشتر باشد قیمت تور هم بالاتر خواهد رفت. اگر شما به دنبال تور ارزان‌قیمت هستید باید توری را انتخاب کنید که میزان خدمات آنها به‌صورت حداقلی باشد.

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تور استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه است و یک مکان اصلی در نقشه گردشگری جهان است. جاذبه‌های اصلی استانبول از مناره‌های بلند گرفته تا حمام‌های بخار گرفته و آب‌انبارهای بیزانسی زیرزمینی متفاوت است. تعطیلات در استانبول مطمئناً برای مسافران خاطره‌انگیز خواهد بود. دیدنی‌های استانبول و جاذبه‌های تاریخی آن بسیار زیاد است؛ اما معمولاً در برنامه تور استانبول جاذبه‌های زیر گنجانده می‌شود.

  1. مسجد آبی که در اوایل قرن هفدهم ساخته شده است، هرساله بازدیدکنندگان زیادی را جمع می‌کند و یکی از معدود مساجدی است که شش مناره دارد.دیوارهای این مسجد با کاشی‌های زیبایی تزیین شده است و در مجموع تماشای آن از نظر معماری لذت‌بخش است. محوطه این مسجد دارای یک پارک کوچک برای نشستن و استراحت بازدیدکنندگان است.
  2. آیا صوفیه، همچنین به‌عنوان ایاصوفیه شناخته می‌شود، یک مسجد تبدیل شده کلیسایی است که قدمت آن به قرن ششم بازمی‌گردد و یک سازه بیزانسی خیره‌کننده است.
  3. آب‌انبار باسیلیکا یکی دیگر از مکان‌های توریستی محبوب است که شاهد ورود گردشگران زیادی است.این سازه برای تأمین آب کاخ بزرگ که در نزدیکی هیپودروم قرار دارد ساخته شده است.
  4. برج گالاتا که در دوران عثمانی به‌عنوان برج دیده‌بانی استفاده می‌شد، مسافرانی که به استانبول می‌آیند نمی‌توانند بازدید این برج را  از دست دهند.
  5. کاخ توپکاپی در برنامه سفر در بهترین پکیج‌های تور استانبول گنجانده شده است. در این کاخ، گردشگران این فرصت را پیدا می‌کنند که مجموعه‌های بی‌نظیری از لباس‌های امپراتوری، سرامیک‌ها، نسخه‌های خطی، زره، آثار مذهبی و جواهرات را مشاهده کنند.

جمع‌بندی

تور استانبول به دلیل هزینه سفر نسبت به امکانات، نیاز نداشتن به ویزا، نزدیکی به ایران و جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار یکی از پرطرف‌دارترین سفرهای خارجی برای مسافران ایرانی محسوب می‌شود. اگر شما هم جز علاقه‌مندان به شرکت در تور پوکت و تورهای ارائه شده به مقصد استانبول هستید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی ستاره ونک تور مورد نظر خود را پیدا کنید و خیلی ارزان سفری لذت‌بخشی را تجربه کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا