خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درگیری خندوانه از زبان رامبد جوان

رامبد جوان می‌گوید که یکی از تماشاچیان برنامه‌ خندوانه در پشت صحنه‌ی از اسپری گاز اشک آور استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر و کارگردان سینما که مهمان کافه خبر بود با بیان این مطلب که روزی ۴۰۰ تا ۵۰۰ تماشاگر به استودیو خندوانه می‌آیند، گفت: استودیو خندوانه هم منطقه نظامی نیست که ما آن‌ها را بگردیم.

او با تشریح روند حضور مردم در برنامه خندوانه افزود:

– برای حضور در این برنامه، با کسانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند تماس گرفته می‌شود و آن‌ها بعد از توجیه شدن برای رعایت یک سری مسائل، مثل نوع پوشش به استودیو می آیند.

– دیروز هم همین روند طی شد و زمان افطار، طبق روال این ایام اعلام کردیم که مهمانان ما روزه‌هایشان را باز کنند. یک مخزن بزرگ آب جوش هم برای این منظرو تهیه کرده‌ایم و گذاشته‌ایم. دیروز از قضا آب جوش تمام شده بود و بچه‌ها دوباره آب گرم داخل مخزن ریختند،‌ اما برای اینکه کمی قل بخورد و جوش بیاید،‌ سه دقیقه وقت لازم بود.

– در این حین یک آقایی می‌آید و می‌گوید آب جوش را به من بدهید؛ چون همسرم باردار است، یکی دیگر از مهمانان هم مخالفت می‌کند و می‌گوید نمی‌شود.

– در نهایت این دو نفر با هم بحثشان می شود و وسط درگیری آب جوش می‌ریزد روی یکی از آن‌ها، آن آقا هم از کیف دور کمرش اسپری اشک آور در می‌آورد و روی صورت آن یکی خالی می‌کند.

– این اتفاق چون جلوی در استودیو می‌افتد،‌ باعث می‌شود تا کل استودیو آلوده به گاز اشک آور شود. بعد از این ماجرا هم ماموران اورژانس و آتش‌نشانی و پلیس هم پشت صحنه‌ برنامه می‌ایند و کسی را که گاز اشک آور استفاده کرده، با خودشان می‌برند.

– سه نفر از بچه‌های ما هم روانه بیمارستان شدند. تا دو ساعت هم ضبط برنامه به تعویق افتاد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا