خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جهانگیری خواستار انتشار فیلم جلسه ردصلاحیت هاشمی شد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در توییتی نوشت: ‏به عنوان رئيس ستاد مرحوم آيت الله ‎هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري ٩٢، از شوراي محترم نگهبان ميخواهم كه براي جبران حقوق پايمال شده و احترام به ‎افكار عمومي به جاي هرگونه پاسخگويي غير موثر، اقدام به انتشار فيلم و صوت كامل آن جلسه مهم نمايد.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای جهانگیری در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

اظهارات دیرهنگام ‎وزیر اطلاعات ‎دولت دهم تامل برانگیز است، چه جریانی با چه رویکردی مصلحت نظام را در ‎ردصلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی که به شهادت تاریخ از استوانه‌های انقلاب و نظام بود، می‌داند؟

‏بر اساس چه گزارش ها و مستنداتي درباره مهم ترين مسائل كشور حتي در ‎شورای نگهبان تصمیم سازی و تصيم گيري می شود؟
با انديشه انقلاب، منطق ‎جمهوریت و ‎قانون اساسی ‎میزان رای مردم و انتخاب مدیران توانمند حق آنان است، چه مصلحتی بالاتر از این برای ‎ایران؟

‏حتی ‎امنیت و ‎اقتدار کشور هم با ‎انتخابات حداکثری تامین می شود و هر تقصير و قصوري در اين مهم لطمه به كيان جمهوري اسلامي ايران است.

‏از تاریخ پند بگیریم و ناديده گرفتن قانون و ‎حقوق اساسی ملت را در قبال مصلحت سنجیهای امنیتی و سليقه هاي سياسي تهديدي براي ‎جمهوریت، ‎مردم‌سالاری، ‎عدالت، ‎آزادی و ‎امنیت ملي بدانيم.

‏به عنوان رئيس ستاد مرحوم آيت الله ‎هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري ٩٢، از شوراي محترم نگهبان ميخواهم كه براي جبران حقوق پايمال شده و احترام به ‎افكار عمومي به جاي هرگونه پاسخگويي غير موثر، اقدام به انتشار فيلم و صوت كامل آن جلسه مهم نمايد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا