خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره معروف‌ترین گالری‌های پاسداران و شهرک غرب بیشتر بدانید

رپورتاژآگهی

امروزه در راستای گسترش پیشرفت و تکنولوژی در جهان، عرصهٔ مد و برند نیز توسعه پیدا کرده است. افراد برای انتخاب محصول خود معمولا معیارهایی دارند. یکی از این معیارها برای سنجش سطح کیفیت، برند و شهرت است. شاید این سؤال برای شما هم پیش بیاید که چه کسی برندها را ایجاد و رتبه‌بندی می‏‌کند؟ رتبه‏‌بندی و تعیین کیفیت برندها هر ساله توسط شرکت‌‏ها و موسسات مختلفی در جهان صورت می‏‌گیرد؛ اما به مرور زمان این برندها هستند که پرچم موسسات را بالا نگه می‌‏دارند. در دنیای امروز، برندها وسیله‏‌ای برای شهرت و بازاریابی هستند. هدف از برندینگ کردن کالا این است که مشتری از محصولی که خریداری کرده، رضایت داشته باشد. او باید ترغیب شود خرید خود را تکرار کرده و با شهامت این محصول را به دیگری معرفی کند. تهران یکی از شهرهایی است که برندهای مشهور در آن به وفور یافت می‌‏شود. در این مطلب می‌‏خواهیم شما را با گالری‌‏های مشهور و برندهای موجود در پاسداران و شهرک غرب آشنا کنیم.

کیا گالری دزاشیب

یکی از مشهورترین گالری‌‏‏های پاسداران، کیا گالری دزاشیب است. این گالری بورس انواع طلا و جواهرات خاص و برند است. گالری دزاشیب در قسمت شمالی پایتخت قرار گرفته به همین دلیل هم بیشتر مشتریانش از همین مناطق هستند. تیم کیا علاوه بر زیورآلات در عرصهٔ پوشاک هم فعالیت دارد. گروه تجاری کیا حدودا ۱۰ سال پیش فعالیت خود را در صنعت طلا و جواهرات شروع کرده و با تلاش‏‌هایی که داشته، اعتماد مردم را جلب کرده است. شما می‌‏توانید با مراجعه به پرتال گالری کیا از فعالیت‌‏های این مجموعه باخبر شوید.

گالری پنج پنج

نگارخانهٔ پنج پنج در نگارستان هفتم خیابان پاسداران قرار دارد. مدیریت گالری زیر نظر خانم «گل‌آذین خیرمقدم» است. پنج پنج با این هدف پایه‏‌گذاری شده که نگرش و توان هنری علاقه‏‌مندان به هنر را افزایش داده و در جهت ارتقای سطح دانش هنری آن‌‏ها گام برمی‌دارد. این گالری کمک شایانی در جهت رونق چرخهٔ اقتصادی فعالیت‌‏های هنری و فرهنگی داشته است.

گالری شمرون

این روزها با دیدن کلکسیون زیورآلات نقره در کنار طلای سفید و زرد به درستی متوجه خواهیم شد که زیورآلات نقره محبوبیت خاصی پیدا کرده است. طبق آماری که از فروش جواهرات در سال‏‌های اخیر به دست آمده، تمایل به خرید جواهرات نقره و طلای سفید بیشتر شده است. طراحان طلا و جواهر به خوبی می‏‌دانند که هفته‏‌های مد پاریس و طرح‌‏هایی که ارائه می‏‌کنند، دنیای مد هر فصل را مشخص می‌‏کند. گالری شمرون کلکسیونی از جواهرات زیبای نقره را در خود جای داده که با ارائهٔ خدماتش مشتریان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. گالری شمرون امکانات ویژه‏‌ای دارد. مهم‏ترین ویژگی‌‏اش خدمات آنلاینی است که ارائه می‏‌دهد. شما می‏‏‌توانید در خانهٔ خود و بی‌دغدغه خرید آنلاین را در گالری شمرون تجربه کنید.

گالری گوچی

گالری گوچی در طبقهٔ همکف مجتمع تجاری آرتمیس واقع در پاسداران قرار دارد. گوچی یک برند مطرح در زمینهٔ مد و لباس، کیف، کفش و اکسسوری است. این برند مشهور سال ۱۹۲۱ میلادی در ایتالیا تاسیس شد و پس از آن در تمام جهان شهرت یافت. گوچی در میان رتبه‌بندی‌های تجارت جهانی، جایگاه ۴۱امین برند را به خود اختصاص داده است.

 گالری پرستو شعبه شهرک غرب

مجموعهٔ پرستو در بهار سال ۱۳۹۰ با مدیریت پویا عرفانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه، شعبه‌های مختلفی را در سراسر پایتخت تاسیس کرد. یکی از این شعبه‌ها مختص به مدرن‌ترین محلهٔ پایتخت، یعنی شهرک غرب است. اهداف گالری پرستو، ارائهٔ طراحی‌های به روز و زیبایی از جواهرات است. گالری پرستو در زمینهٔ طلا و جواهرات با طرح‌ها و برند‌های مطرح بین‌المللی، رقابت می‌کند. تمام زیورآلات و جواهرات گالری پرستو، توسط پرستو منصوری طراحی می‌شوند که طراحی‌های جذابی دارد. همین موضوع باعث شده  جواهرات گالری پرستو از سایر رقبا پیشی بگیرد.

گالری هنری شهر کتاب

گالری هنری شهر کتاب، در منطقهٔ شهرک غرب قرار گرفته است.  این گالری محلی برای مطالعه، تفریح و سرگرمی است. به دلیل آرامشی که گالری هنری دارد، در طول روز افراد بسیاری برای مطالعه و سرگرمی به شهر کتاب می‌آیند. 

گالری ساعت عیسی‌پور

علی عیسی‌پور به دلیل علاقه‌ای که به این حرفه داشت، در تابستان سال ۱۳۸۲ گالری ساعت خود را راه‌اندازی کرد. عیسی‌پور نمایندگی برندهای مطرح ساعت از جمله؛  برندهای سیکو، سیتی‌زن، اسپریت، گس، فستینا، لوتوس، سواچ، فسیل، وستار…را دارد. یکی از اهداف عیسی‌پور این است که برندی متناسب با سبک و سلیقهٔ مردم ایران با طراحی خودش وارد بازار کند. او با شرکت‌های بزرگی مانند شرکت بازرگانی زمردیان (کاور، آتلانتیک)، حاج اقا احمدی (فستینا گروپ)، دایا زمان سنج (سیکو، کاسیو، اورینت)، فسیل گروپ، سیتی‌زن، همکاری دارد. بیزینس آنلاین گالری ساعت عیسی‌پور به گونه‌‌ای است که شما می‌توانید انواع مدل‌های ساعت را در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مربوط به گالری مشاهده کرده و با مدل و برندهای آن‌ها آشنا شوید. سپس می‌توانید با آگاهی قبلی که به دست آورده‌اید، به صورت حضوری به گالری ساعت مراجعه کنید.

////////////////////

 کلام آخر

در شهرک غرب و پاسداران گالری‌های مشهوری وجود دارد. این مناطق به دلیل امکانات رفاهی مناسب از جمله؛ گالری‌ها، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری شهرت دارند و اگر متقاضی خرید آپارتمان در محله پاسداران تهران هستید یا اگر تمایل دارید آپارتمانی در شهرک غرب  تهیه کنید، می توانید با کلیک روی لینک خرید آپارتمان در شهرک غرب از طریق اپلیکیشن‌های آگهی آنلاین همچون دیوار، کیلید، شابش و.. خانهٔ مورد نظر خود را بیابید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا