خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست از ناسا: به چه کسی را بدهیم؟

بخش‌هایی از بدنه‌ی اصلاح طلبان از سراسر کشور در پیام‌هایی از جبهه‌ی اصلاحات ایران مشهور به ناسا خواسته‌اند که درباره‌ی نوع شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم بگیرند.

به گزارش انصاف نیوز، پس از پیام میرحسین موسوی و بازنشر پیام چند روز پیش سیدمحمد خاتمی درباره‌ی انتخابات پیش رو، بسیاری از اعضای احزاب اصلاح طلب و بدنه‌ی حامی اصلاح طلبان در پیام‌هایی خواستار اعلام موضع و تصمیم جمعی از سوی جبهه‌ی اصلاحات ایران و سیدمحمد خاتمی شده‌اند.

شورای نگهبان بسیاری از کاندیداهای انتخابات اخیر از جناح‌های مختلف را ردصلاحیت کرده است؛ از جمله تمام ۱۴ کاندیدای جبهه‌ی اصلاحات ایران ردصلاحیت شدند ولی در بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی، دو کاندیدایی هستند که منسوب به جریان اصلاحات و اعتدال هستند و تاکنون بخشی از اصلاح طلبان و میانه‌روها از آنها حمایت کرده‌اند.

جبهه‌ی اصلاحات و خاتمی به عنوان لیدر این جریان تا امروز از هیچ یک از این دو کاندیدا حمایت نکرده‌اند اما با توجه به فشار بده‌ی حامی اصلاحات، این احتمال می‌رود که طی روزهای باقی مانده این موضوع به تصمیم گذاشته شود.

امروز – دوشنبه – پیامی از مهدی کروبی منتشر شده که توصیه کرده اصلاح طلبان کاندیدایی را از میان کاندیداهای تایید شده انتخاب کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا