خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قاضی‌زاده هاشمی: یک سوم مردم از مدیری ناراضی باشند باید عزل شود

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان گفت: در صورتی که یک سوم مردم از مدیری ناراضی باشند آن مسئول باید عزل شود.

به‌گزازش ایرنا قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در دیدار مردمی با اهالی شهر غلامان شهرستان مرزی رازوجرگلان اظهار داشت: از جمله دلایلی که موجب شد این منطقه محروم و مرزی را برای سفر انتخاباتی برگزینم این است که شهرستان راز و جرگلان مهد وحدت مذاهب اسلامی است.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: در واقع مردمان این منطقه که از اقوام ترک، کرد، ترک و ترکمن هستند، خود را متعلق به نظام وانقلاب می دانند که این امر ناشی از بلوغ سیاسی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه غیرت مهم‌ترین شاخص مسوولان است، تصریح کرد: مردم این منطقه کسانی هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند و در برابر فشارهای اقتصادی کوتاه نیامدند، بنابراین وقت آن است که مسوولان نیز باید غیرت داشته باشند از مواضع انقلابی کوتاه نیایند به گونه ای از پشت درهای بسته مدیریت نکنند و رفع مشکلات را در مسائل روابط خارجی ندانند.

وی افزود: دولت باید با مردم گفت و گو کند زیراکه دولت جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است و در حقیقت این دولت متعلق به همه مذاهب، اقوام، شهرها و جنسیت ها است.

قاضی زاده هاشمی گفت: زمانی می توانیم بگوییم که در اقصی نقاط کشور شاهد رشد هستیم که رفاه در دسترس همگان باشد و مردم مجبور به مهاجرت به کلان شهرها نباشند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: خراسان شمالی با داشتن ظرفیت های زیاد از جمله هم مرز بودن با کشور ترکمنستان مهاجر فرست است، در حالی که مرزی بودن می تواند دریچه اقتصادی بزرگی برای استان باشد.

وی افزود: مهاجرت بالا در خراسان شمالی، مشکل اساسی است در حالی این استان با این همه ذخیره می تواند مهاجر پذیر باشد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه وظیفه دولت حذف ساختارهای بی عدالتی است، گفت: اگرچه وظیفه دولت توسعه زیرساخت ها و ساخت مدارس و بیمارستان است اما بزرگترین وظیفه آن حذف ساختارهای بی عدالتی است.

وی افزود: دولت باید نظام مالیاتی را که فقیر و غنی درست می کند اصلاح کند، دولت باید مقابل این بی عدالتی ها بایستد نه اینکه تبدیل به بنگاه خیریه شود.

وی گفت: اگر چه در ۴۰ سال گذشته، دولت ها زحمات زیادی کشیدند و بنگاه های کوچک زودبازده و مناطق آزاد تجاری و صنایع کوچک ایجاد کردند اما چرا مشکلات حل نشده است؟ چرا با وجود آنکه تعداد زیادی واحد مسکونی در قالب مسکن مهر ساخته شد ولی هنوز مشکل داریم؟

وی گفت: اداره کشور با اقدامات موقتی ممکن نیست، حل مشکلات جراحی بزرگ نیاز دارد تا روندها تغییر کند و محرومان از امکانات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه برخی رویه ها در کشور سبب تولید فقر است افزود: برای تمامی شهرستان‌های کشور موتور پیشران تعریف کردیم تا محور، آن چیزی باشد که مسوولان همان نقطه و مردمش می خواهند.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: در صورتی که یک سوم مردم از مدیری ناراضی باشند آن مسئول باید عزل شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار و ۷۰۰ مدیر بزرگ و کوچک در رده های معاون مدیرکل، مدیرکل و فرمانداران به بالا در کشور داریم اما جواب مردم را نمی دهند و برای امور جزئی آنها را اذیت می کند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دولت سلام، دولت گام دوم است و می تواند کارها را با کمک مردم و پیشتازی جوانان جلو ببرد در حقیقت دولت سلام متعلق به همه مردم ایران است و اجازه نمی دهد تبعیض موجود در کشور ادامه دار باشد.

وی گفت: مردم هر استان به ظرفیت های هر منطقه بیشتر از مرکزنشین ها آگاه هستند و به همین دلیل دولت سلام اختیار بودجه ها را در اختیار نمایندگان مردم خواهد گذاشت.

وی افزود: در دولت سلام مردم بر مدیران نظارت خواهد کرد و اگر یک سوم مردم از مدیران ناراضی باشند آن مدیر معزول خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی با ارادت به مردم شریف ترکمن اهل سنت این منطقه خاطرنشان کرد: مردمان این منطقه خیلی مظلوم هستند و دوستدار امام رضا و اهل بیت هستند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: همچنین این اهالی همیشه در کنار دیگران برادران شیعه خود یاور انقلاب و نظام بوده اند.

وی گفت: دولت سلام برای همه مذاهب برنامه دارد و از همه ظرفیت های مذاهب برای توسعه کشور استفاده خواهد کرد و بدین ترتیب تبعیض های موجود ادامه نخواهدیافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا