خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار پنج ساعته‌ی بایدن و پوتین!

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه درباره‌ی دیدار احتمالی پوتین و بایدن در ژنو گفت: این دیدار حدود پنج ساعت به درازا خواهد کشید.

به گزارش ایرنا از مسکو، پسکوف روز سه شنبه به رسانه ها گفت: دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا فردا (چهارشنبه) در ویلای لا گرانژ در ژنو سوئیس برگزار خواهد شد و بین چهار تا پنج ساعت طول خواهد کشید.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه نمی دانم که کنفرانس مطبوعاتی بایدن پس از دیدار با پوتین برگزار می شود یا خیر، افزود: اما بطور رسمی اعلام می کنم نشست مطبوعاتی پوتین بلافاصله پس از دیدار با بایدن برگزار خواهد شد.

یوری اوشاکوف دستیار امور بین المللی رئیس جمهوری روسیه نیز امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که این ملاقات نخستین دیدار پوتین و بایدن به عنوان رهبران روسیه و آمریکا است، اظهار داشت: دیدار پوتین و بایدن ساعت یک بعدازظهر به وقت ژنو و ساعت دو بعدازظهر به وقت مسکو برگزار می شود.

به گفته وی شرایط خوبی در ویلای لا گرانژ برای مذاکرات سران روسیه و امریکا فراهم شده و برای نشست مطبوعاتی پوتین خیمه ویژه ای در محوطه ویلا برپا شده است.

اوشاکوف خاطرنشان کرد که در ابتدا پوتین با رئیس جمهوری سوئیس دیدار می کند و پس از سخنان کوتاهی از سوی میزبان ، روسای جمهوری روسیه و آمریکا راهی کتابخانه ویلا برای مذاکره خواهند شد.

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت که در ابتدا سران روسیه و آمریکا دیدار تک به تک خواهند داشت که در آن سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و انتونی بلینکن همتای آمریکایی وی نیز حضور خواهد داشت و سپس مذاکرات در حضور هیات های دو کشور ادامه می یابد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا