خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یونسی: «لیست ممنوع القلم ها» صحت ندارد

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور ادیان و اقلیت های دینی در امور اقلیت ها گفت: وجود لیست ممنوع القلم ها در دوران وزارت من، صحت ندارد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حجت الاسلام علی یونسی شامگاه دوشنبه درحاشیه نشست صمیمی روحانیون و شخصیت های فرهنگی ادیان توحیدی به مناسبت دهه مبارکه فجر در جمع خبرنگاران گفت: معنای ممنوع القلمی را خیلی متوجه نمی شوم که یک نویسنده مطلقا ممنوع القلم باشد.
وی افزود: باید ببینیم اثر نویسنده چیست؛ اگر منطبق با قانون است باید منتشر شود.
یونسی در خصوص وجود لیست سیاه گفت: در دوران وزارت من چنین لیستی نداشتیم و اعتقادی هم به لیست سیاه نداریم.
وی گفت: ممکن است یک راه اشتباه یا مطلبی اشتباهی باشد، اما اینکه یک نفر همه آثارش ممنوع باشد را قبول ندارم.
دستیار رییس جمهوری در امور اقلیت ها درخصوص سخنان رهبرمعظم انقلاب، پیرامون ادامه مذاکرات هسته ای، گفت: درباره مسایل کلان و اساسی مانند مذاکرات، خط نهایی و سخن اصلی را رهبر انقلاب مطرح می کنند وهمه باید از آن اطاعت کنیم.
وی ادامه داد: ایشان از همان روزهای نخست فرمودند من از تیم مذاکره کننده حمایت می کنم، اما خطوط قرمز و ملاحظاتی است که دولت مکلف است در آن مسیر حرکت کند.
یونسی گفت: تاکنون این تیم مورد حمایت مقام معظم رهبری بوده و ایشان تأکیدات مکرری در حمایت دولت در این حوزه داشته اند.
وی در پاسخ به این پرسش که رهبر انقلاب تاکید کرده اند کلیات و جزئیات مذاکرات باید با هم بررسی شود نه مجزا، گفت: معنای سخن ایشان این نیست که ما زیر بار توافق کلی برویم و سپس آن را هرگونه که می خواهند تفسیر کنند، چرا که آن موقع تفسیر موجب اختلاف می شود و استخوان لای زخم می ماند.
وی تاکید کردکه ما توافقی می خواهیم که هم عزت ملت و هم دستاورد هسته ای حفظ شود و همچنین منافع مالی ما نیز در نظر گرفته شود و کمترین کرنش و خضوعی در مقابل دشمن نداشته باشیم و این دقیقا همان چیزی است که رهبر انقلاب فرمودند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا