خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا رئیسی از ستاد انتخاباتی‌ خود برائت می‌جوید؟!

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت:

ابراهیم رئیسی (که بنا به تحلیل من ریاست جمهوری اش قطعی است) گفت ترکیب کابینه اش با ترکیبی که در ستاد انتخاباتی او دیده می شود تفاوت دارد.

این عبارت، پیامی روشن دارد برای افراد هُرهُری مسلکی که اخیرا و بدنبال ردصلاحیت ها به تیم تبلیغاتی او پیوسته اند و نیز سیگنالی مهم است برای آنها که اخیرا روی کاغذ، اسم خود و دوستان شان را به عنوان وزیر و معاون و مشاور نوشته اند. حرف رئیسی حتما از دیروز به دندان قروچه رفتن خیلی از اینها منجر شده است.

مدتی قبل از سرنوشت دوستی نوشتم که در در انتخابات سال 84 همزمان با ستاد چند کاندیدا کار می‌کرد. صبح‌ها به ستاد قالیباف می‌رفت، پیش از ظهر سری به ستاد لاریجانی می‌زد، استکان چای عصرانه را در ستاد احمدی‌نژاد بالا می‌کشید و به قولی در تاریکی شب، حضور در ستاد هاشمی‌رفسنجانی را هم از دست نمی‌داد. همین فرد وقتی نتیجه انتخابات معلوم شد، سرش بی‌کلاه نماند و در دولت محمود احمدی‌نژاد تا معاونت وزارت کشور بالا رفت و سپس شهردار یک کلانشهر شد و بعد هم در یک نهاد بزرگ پولدار معاون شد و این روزها باز هم عضو جدی ستاد آقای رئیسی است!

از این دست آدم‌ها، این روزها باز هم سراغ دارم. آدم‌هایی که در ماه‌های گذشته در جلسات متعدد، علیه همین آقای رئیسی حرف زده‌اند و حالا چپ و راست برای او تبلیغ می‌کنند.

لابد منظور دیروز آقای رئیسی همین آدم‌هایی است که «هرجا آش است، آن‌ها فراش‌اند» آدم‌هایی که نفاق، سرمایه زندگی‌شان است و دنبال لقمه‌ای ثروت و جرعه‌ای قدرت از این خوان و از آن سفره هستند. آدم‌هایی که جز منفعت خودشان، هیچ ایدئولوژی و اعتقادی ندارند. آدم‌هایی که تا حالا تیرشان خطا نرفته و از این پس هم گمان می‌کنند نخواهد رفت. آدم‌هایی که چندش‌آورند.

خوش بین نیستم که رئیسی و رئیسی ها بر آنان غالب شوند. اما صبر می کنم تا نتیجه معلوم شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا