خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برای انصراف، هر بلایی سر قاضی‌زاده هاشمی آوردند»

یک نماینده‌ی پیشین مجلس گفت: شب گذشته هر بلایی سر قاضی‌زاده هاشمی آوردند تا انصراف دهد. برای یک جریان خاص در کشور هدف مهم است و برای رسیدن به آن هم از هر ابزاری استفاده می‌کنند.

به گزارش ایلنا جلال میرزایی، درباره این که تا پیش از انتخابات دوچرخه سورای زنان برای برخی از علما محلی از اعراب داشت و آن را خلاف شأن جامعه می‌دانستند؛ چگونه می‌شود به هنگام انتخابات مشاهده می‌کنیم نه تنها با این مسئله مشکلی ندارند حتی زنان موتور سوار حامی خودشان را هم به میدان می‌آورند، این رفتارهای دوگانه ناشی از چیست، گفت: دوگانی رفتاری در میان نیست چرا که این جریان مدت‌هاست به گونه دیگری فکر می‌کند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مدت‌ها است این جریان به این جمع بندی رسیده‌اند که هدف وسیله را توجیه می‌کند.

وی افزود: شب گذشته هر بلایی سر قاضی‌زاده هاشمی آوردند تا انصراف دهد. برای یک جریان خاص در کشور هدف مهم است و برای رسیدن به آن هم از هر ابزاری استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: به خاطر دارم اوایل انقلاب آن چیزی که انقلابی‌ها مانند شهید مطهری می گفتند این بود که وجه تمایز اندیشه اسلامی با مارکسیست‌ها این است که ؛ مارکسیست‌های مارکس معتقد بودند هدف وسلیه را توجیه می‌کند اما در اسلام این گونه نیست.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نمی‌دانم این گونه رفتارها را چه گونه می‌توان توجیه کرد؟ غیر از این است که بگویم هدف وسلیه را توجیه می‌کند و برای جریانی در کشور همین مهم است؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سالهاست که هدف وسیله را توجیه میکند، نمونه اشکارش دروغ گویی بد است اما کارکرد خوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا