خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رئیس‌جمهور با رای پایین مشکلات را انباشته می کند»

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رئیس جمهور با رای پایین مشکلات را انباشته می کند و اگر کسی نامزدها را هم قبول ندارد باید در انتخابات شرکت کند تا بتوانیم بحران‌ها و مشکلات داخلی و خارجی را حل کنیم.

به گزارش فارس، حجت الاسلام رهامی از ثبت نام کنندگان اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هنگام حضور در حسینیه ارشاد به منظور شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت : مشارکت تا اینجا چندان بالا نبوده است، اما نسبت به فضای ساخته شده مطلوب است.

وی افزود: مشارکت تا اینجا تا ۴۰ درصد پیش بینی شده است، اما اگر ساعت اخذ رای تمدید شود، ممکن است تا ۵۰ درصد هم برسد. در هر صورت هر دولتی روی کار بیاید، اگر قوی باشد و پشتوانه داشته باشد می تواند مشکلات را حل کند.

رهامی گفت: رئیس جمهور با رای پایین مشکلات را انباشته می کند، اگر کسی نامزدها را هم قبول ندارد باید در انتخابات شرکت کند تا بتوانیم بحرانها و مشکلات داخلی و خارجی را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات با رییس جمهور با رای پایین نا ممکن است، اظهار داشت: با وجودی اینکه رد صلاحیت شده ام رای می دهم و به هر کس هم که رای بیاورد کمک می کنم.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هدفم این است که با دنیا رابطه خوبی برقرار کنیم و بحرانهای اقتصادی و سیاسی داخلی و همچنین بحرانهای خارجی را حل کنیم.

وی ادامه داد: رییس جمهور خوب کسی است که با دنیا تعامل خوب داشته باشد و برجام را پیگیری کند برنامه های اقایان روحانی و خاتمی را ادامه دهد.

رهامی گفت: رییس جمهوری خوب است که تنش‌های جهانی ما را کاهش دهد چون نیاز به تنش نداریم و نیازمند مصالحه هستیم

این داوطلب اصلاح طلب انتخابات سیزدهم که صلاحیتش از سوی شورای نگهبان احراز نشد، در پایان تصریح کرد: من به شخصه در انتخابات شرکت کردم و از آن حمایت می کنم و همه ستادهایم را در اختیار کسی میگذارم که رای بیاورد چون هر کس از هر جناحی رای بیاورد، رییس جمهور همه مردم است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا