خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسِ امت

همانطور که پس از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان پیش بینی می‌شد، سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ۲۸ خردادماه انتخاب شد.

به‌گزارش انصاف نیوز، سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه و کاندیدای مورد تایید شورای نگهبان بر اساس خبرهای غیررسمی منتشر شده در فضای رسانه‌ای در «انتخابات» ۱۴۰۰ که پایین‌ترین نرخ مشارکت در تاریخ جمهوری اسلامی را داشت رئیس دولت سیزدهم هم شد.

رئیس‌جمهور روحانی در ابتدای جلسه‌ی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد فرد منتخب در انتخابات ۱۴۰۰ رای کافی را به دست آورده است.

عبدالناصر همتی، محسن رضایی و‌ سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، دیگر کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان نیز دقایقی قبل به سیدابراهیم رئیسی تبریک‌ گفتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اکثر مردم اصلا رای ندادند یعنی نه تنها منتخب اقلیت بلکه اصلا این انتخابات را قبول نداشتند

  2. هیچ چیز برای ما مردم تلختر از حذف بسیاری از چهره های مدعی نبود . کاش اینها هم میبودند و در پایان با فاصله آرای بیش از 10 میلیون به رییسی تبریک میگفتند . یادتان هست شعری را برایتان نوشتم و گفتم وعده ما پایان شمارش آرا ؟ ان شعر احوال بی صفتانی بود که 80 میلیون مردم جگرسوخته را اقلیت برمیشمردند و نفرات اتوبوسی خود را اکثریت . آری شغالان فقط در تاریکی زوزه میکشند و در روز روشن خود را به محاق میبرند تا از چوب ادب ملت مصون بمانند . نوشته اید رییس امت ، در باره این سخنتان بهترین جواب این بیت است ” نیش عقرب نه از ره کین است بلکه اقتضای طبیعتش این است ” شراره هایی که از دل بر زبان و قلم جاری میشود لهیب جهنم است . تبت یدا ابی لهب وتب و. ما اغنی عنه ماله و ما کسب ” اما امام امت حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی است که بایک اشاره او همه انهایی که از شما جانشان به لب رسیده بود و با صندوقهای رای قهر کرده بودند به میدان آمدند تا کسانی را که از امام امت بریده و آستان بوس در خانه کدخدا شده بودند را چون کف روی آب بروبند تازلال ولایت بر دلهایشان خنکی بخشد . رییسی در منظر مردم بیش از یک خدمتگزار جایگاهی ندارد . رئیسی ، رئیس امت نیست . رییسی خدمتگزار امت است . انان که قبای ریاست را از ملت عاریه گرفتند امانتداران خوبی نبودند و واضح است کسی که خیانت در امانت کند معزول خواهد شد .

  3. با سلام تا زمانی که شما دوستان بزرگوار اصلاح طلب متعصبانه و البته شاید سیاسی گرایانه خود را به خواب زده باشید آش همین آش و کاسه همین کاسه. علت اینگونه تحلیل ها این است که یا کف خیابان و از فضای اجتماعی مردم خبر ندارید ( خیال می کنید همه ایران بالای شهر تهران است) و یا واقعا بهانه و سیاسی کاری. خداوکیلی شورای نگهبان خدمت بزرگی به شما دوستان کرد این که همتی بود و دائم خود را از دولت روحانی جدا می دانست این رای را آورد با اینکه خودتان می دانید همه از جمله خاتمی و کروبی هم حمایت کردند. آن وقت جهانگیری و یا لاریجانی که همراه همیشه دولت بوده اند چه می خواستند بگویند. امیدوارم به جای غرغر زدن و بهانه به باز سازی بدنه اجتماعی خود بپردازید. چه بسیار جوانان عاشق خاتمی را که بنده کلیپ آقای خاتمی را برایشان ارسال کردم تا بروند و شرکت کنند و به همتی رای بدهند ولی فقط فحش نثار حقیر و آن کلیپ شد. بازسازی بدنه زده شده از اصلاحات تنها راه بازگشت به قدرت است دوستان حالا هی به سیاسی کاری هایتان ادامه بدهید این وری ها همین را می خواهند شما هم ادامه دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا