خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روحانی و رئیسی پس از دیدار امروز چه گفتند؟

رییس جمهور روحانی گفت: از ۱۲ مردادماه آقای رییسی، رییس جمهور همه مردم ایران و همه ما خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» امروز شنبه بعد از آنکه در دفتر کار حجت الاسلام والمسمین «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور منتخب در قوه قضاییه حضور یافت و انتخاب او را تبریک گفت، به خبرنگاران گفت: از ۱۲ مرداد آقای رئیسی رییس جمهور همه ماست و همه به طور کامل از او و دولت قانونی او حمایت خواهند کرد.

رییس جمهوری افزود: از امروز کاملا آماده هستیم تا هر لحظه و هر ساعت که لازم باشد من، وزرا و معاونان در خدمت ایشان باشیم تا دوران انتقالی به خوبی سپری شود و رییس جمهور منتخب بتواند کابینه خود را تا پایان وقت مقرر آماده کند و از مجلس شوری اسلامی رای اعتماد بگیرد.

رییس دولت دوازدهم ادامه داد:‌ بسیار خوشحالم که مردم عزیز ما به ندای آنان که به قهر با صندوق‌ها دعوت کرده بودند؛ توجهی نکردند و به ندای وجدان و کشور خود توجه و این انتخابات را خوب برگزار کردند.

روحانی تاکید کرد: امیدوارم برادر عزیزم جناب آقای رئیسی بار سنگین مسوولیت اجرایی کشور را که در میان قوا که سنگین‌ترین بار مسوولیت است با موفقیت بردوش بکشد.

وی با بیان اینکه دولت از امروز تا ۴۵ روز دیگر که باید مسئولیت در اختیار دولت جدید قرار گیرد، کاملا در کنار رییس جمهور منتخب است، ‌ اظهار داشت: دولت برای هرگونه همکاری، همراهی و اقدام لازم در این زمینه آمادگی کامل دارد.
رییس جمهور با قدردانی از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رای گفت: به ملت بزرگ ایران به خاطر حضورشان پای صندوق‌های رای تبریک عرض می‌کنم. دیروز روز بسیار مهمی برای سرنوشت کشور بود که در آن مردم تا ساعاتی از بامداد پای صندوق‌های رای بودند و آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.

وی اضافه کرد: الحمدلله رییس جمهور منتخب ما امروز شخصیتی است که در سال‌های اخیر در مناصب مهمی به ویژه در جایگاه ریاست قوه قضائیه حضور داشته است و در همه جلسات مهم کشور چه مربوط به مسائل فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و سایر مسائل و جلسات مهم در کنار هم بوده‌ایم.

روحانی عنوان کرد: ایشان کاملا از اوضاع کشور با خبر است و به ویژه از فراز و نشیب‌ها و مسائل این روزهای کشور از جمله کرونا و تحریم واقف است و امیدوارم کشور به بهترین شکل اداره شود و این بار سنگین مسوولیت روی دوش ایشان قرار گیرد و از خداوند برای ایشان در این مسوولیت طلب توفیق می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: از همه افراد، نامزدها، صدا و سیما، فضای مجازی، مردم، ستاره‌ها و همه کسانی که به خوبی انتخابات را اجرا کردند از وزارت کشور تا شورای نگهبان و همه آن‌هایی که نسبت به تامین امنیت و نیز سلامت انتخابات کوشیدند، سپاسگزاری می‌کنم.


رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد، تاکید کرد: امیدوارم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند در دوران مسئولیتم جبران کنم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» بعد دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» با وی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان‌شناس ایران ابراز می‌کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته‌اند، شاکر هستم.

وی ادامه داد: مردم با اعتماد خود وظیفه سنگینی را بر دوش من گذاشتند که با کمک خداوند بزرگ و اهل بیت (ع) این طلبه خدمتگزار و دولت همه تلاش خود را خواهد کرد.

رییس‌جمهور منتخب با تاکید بر اینکه حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد، اظهار داشت: با همکاری‌ای که روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت‌ها، تجربیات و گزارش‌های آنان استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.

رییسی با بیان اینکه از همه صاحبنظران و اندیشمندان می‌خواهم که ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود بهره‌مند کنند، تصریح کرد: در دولت مردمی از همه دیدگاه‌های ارزشمند صاحبنظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته اند به بهترین شکل انجام دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا