خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتحادیه اروپا تخریب ۲۰ساختمان تجاری متعلق به فلسطینی‌ها توسط اسرائیل را محکوم کرد

اتحادیه اروپا عملیات تخریب ۲۰ ساختمان تجاری متعلق به فلسطینی‌ها در قدس شرقی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه “تایمز آو اسرائیل” نوشت: اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن عملیات تخریب ساختمان‌های فلسطینی در قدس شرقی، تصمیم اسرائیل برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرک‌های “رمات شلومو” و “راموت خلف” را نیز مورد انتقاد قرار داد.

اتحادیه اروپا اعلام کرد که این تصمیم اسرائیل تلاش‌ها برای راهکار تشکیل دو کشوری را از بین می‌برد.

این اتحادیه همچنین اعلام کرد: تخریب حدود ۲۰ ساختمان تجاری در اردوگاه “شعفاط” در قدس شرقی بخشی از سیاست جدید اسرائیل برای توسعه مرزهای شهرک‌سازی‌هایش به سمت مناطق مجاور خارج از حصار امنیتی است.

در همین راستا، سخنگوی عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه و سیاست امنیتی اعلام کرد که اتحادیه اروپا به شدت سیاست شهرک‌سازی غیرقانونی اسرائیل و همچنین عملیات تخریب و جا به جایی اجباری ساکنان قدس را محکوم می‌کند.

وی در ادامه افزود: اتحادیه اروپا بر لزوم تجدید نظر مقامات اسرائیلی در این تصمیمات تاکید دارد و خواستار صرف‌نظر اسرائیل از این سیاست‌ها است.

شبکه روسیاالیوم نیز ویدیویی از شماری از سربازان اسرائیلی و ماشین‌آلات راه‌سازی آن‌ها در حین تخریب ده‌ها موسسه تجاری در مرکز شهر قدس منتشر کرد.

از سوی دیگر، در بحبوحه تداوم سرکوب شهروندان فلسطینی در شهر قدس توسط نیروهای رژیم صهیونیستی، فلسطینیان در اعتراض به بازداشت عدنان غیث، استاندار قدس تظاهراتی به راه انداختند که نیروهای این رژیم تظاهرات فلسطینیان را سرکوب کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا