خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و بورنموث 13 دی 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و بورنموث 13 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته نوزدهم لیگ جزیره به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های منچستریونایتد و بورنموث، امشب و در هفته نوزدهم برتر انگلیس در اولترافورد از ساعت 23:30 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و بورنموث 13 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و بورنموث 13 دی 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و بورنموث 13 دی 1401

منچستریونایتد به نظر احیا شده و این روزها سرحال اریک تن هاخ که با 32 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر است، امشب و در اولترافورد میزبان بورنموث 16 امتیازی و رده پانزدهمی گری اونیل است. منچستریونایتد در 5 بازی آخر خود 3 برد برابر ولورهمپتون، ناتینگهام فارست و برنلی و دو شکست برابر بتیس و کادیز کسب کرده است.

بورنموث اما بعد از دو برد برابر اورتون، سه شکست برابر نیوکاسل، چلسی و کریستال پالاس ثبت کرده است. در 10 تقابل آخر دو تیم، 7 بار من یونایتد پیروز شده و 2 بار بورنموث و در 5 تقابل آخر 4 بار یونایتد و یکبار بورنموث. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و بورنموث 13 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا