خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن هاشمی: شاید با محسن رضایی فعالیت‌هایی را آغاز کردم

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفت: شاید پیش آقای محسن رضایی رفتم و با ایشان فعالیت‌هایی را آغاز کردم ناگفته نماند پیش از این از مجمع تشخیص به عنوان مأمور در مترو فعالیت کردم و پس از آن از مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت فعالیت در شورای شهر مأمور شدم.

هاشمی در گفت‌وگو با فارس، درباره ادامه فعالیت کاری‌اش پس از پایان شورای پنجم اظهار داشت: در حال حاضر هنوز به صورت قطعی مقصد بعدی فعالیتم را مشخص نکرده‌ام ولی در شهرداری و زیر مجموعه ها نخواهم بود.

وی افزود: دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی، خانه موزه تهران در جماران، سرای فرهنگ و قرآن و مجموعه اسناد کتابخانه و موزه در رفسنجان از جمله مجموعه‌هایی است که من مدیریتش را انجام می‌دهم همچنین حضور در خانه پدری‌مان در بهرمان نیز می‌تواند از گزینه‌های بعدی من باشد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رئیس هیأت مدیره دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی هستم، گفت: احتمال دارد پس از فعالیتم به این مرکز بروم البته عضو هیأت علمی افتخاری جهاد دانشگاهی نیز هستم و باید ببینم اگر امکان آن فراهم شود در اینجا فعالیت کنم.

هاشمی اعلام کرد: البته پایه و بیس استخدامی من در مجمع تشخیص مصلحت نظام است و از نظر حقوقی و سازمانی کارمند مجمع تشخیص مصلحت محسوب می‌شوم.

وی گفت: شاید هم پیش آقای محسن رضایی رفتم و با ایشان فعالیت‌هایی را آغاز کردم ناگفته نماند پیش از این از مجمع تشخیص به عنوان مأمور در مترو فعالیت کردم و پس از آن از مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت فعالیت در شورای شهر مأمور شدم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: حدود یکسال و نیم تا بازنشستگی وقت دارم و احتمالاً آخرین دوران فعالیتم را با آقای محسن رضایی می‌گذرانم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا