خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عضو اتحاد: ریاست عارف قطعیست «در صورت عدم اقداماتِ فراقانوني»!

يك فعال اصلاح طلب گفت: مردم در انتخابات مجلس علي رغم همه ي محدوديت ها نشان دادند كه به دنبال تغيير هستند و انتظار دارند در انتخاب رييس مجلس نيز خواسته شان توسط نمايندگان منتخب در نظر گرفته و محقق شود.

به گزارش انصاف نیوز، رضا باوفا در گفت وگو با ایسنا افزود: هر چند ايده آل اين بود كه رييس مجلس با اجماع بين اصلاح طلبان و معتدلين اصولگرا انتخاب مي شد اما حال كه گريزي از رقابت بين دكتر عارف و لاريجاني نيست نبايد اين رقابت موجب بهره برداري و سوء استفاده تندروها شود.

عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت اظهار داشت:  اميدواريم اين رقابت به صورت سالم و فقط تا زمان انتخاب رييس مجلس ادامه داشته باشد و بعد از آن مجددا بين مجموعه نيروهاي دلسوز نظام در جهت  منافع ملي اجماع ايجاد شود.

اين فعال اصلاح طلب گفت: دكتر عارف تجربه و شايستگي لازم جهت رياست مجلس را داراست و راي بالاي ايشان در انتخابات هفت اسفند و همچنين استقبال پرشور از حضورشان در شهرهاي مختلف هم جايگاه  مردمي ايشان را نشان داد .

باوفا با بيان اينكه متاسفانه در مسير رقابت انتخاب رياست مجلس شاهد بداخلاقي ها و مداخلاتي هستيم افزود: نمايندگان مجلس نبايد تحت تاثير فشارهاي بيرون از مجلس قرار بگيرند.

عضو شوراي مركزي اتحاد ملت در باره ی وضعيت فراكسيون اميد اظهار داشت: فراكسيون اميد با قدرت در حال فعاليت هست و به جز چند مورد استثنا تمام منتخبيني كه از سوي ليست اميد حمايت شده بودند با اين فراكسيون همراه هستند و هماهنگي كامل دارند ضمن اينكه تعداد قابل توجهي از مستقلين و افرادي كه خارج از ليست اميد به مجلس راه يافته اند نيز با فراكسيون اميد همراه شده اند.

باوفا در خصوص پيش بيني اش از انتخاب رييس مجلس گفت: بر اساس اطلاعاتي كه داريم و در صورت عدم اقداماتِ فراقانوني رياست دكتر عارف قطعي است و فراكسيون اميد در روز انتخاب هيات رييسه قدرتش را نشان خواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا