خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز طلا، سکه، دلار و یورو

ایسنا نوشت: قیمت سکه و طلا امروز در بازار در مواردی کاهشی و در مواردی بدون تغییر بود اما قیمت‌ها در بازار ارز روند افزایشی را تجربه می‌کند.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) چهار میلیون و ۹۵ هزار تومان است که ۳۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است اما سکه طرح قدیم با ثبات قیمت، همان چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان نرخ دیروز داد و ستد می‌شود.

قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه می‌کند.

اما ربع سکه همچون سکه طرح قدیم ثبات قیمتش را حفظ کرده و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود اما سکه گرمی بر خلاف دیگر قطعات سکه افزایش قیمت داشته و ۵۰ هزار تومان رشد کرده و به ۹۳۰ هزار تومان رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم بدون تغییر قیمت، همچون روز گذشته ۴۱۱ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۲۰ دلار است که بدون تغییر مانده است.

اما در بازار ارز، قیمت‌ها این روزها روند افزایشی به خود گرفته است؛ این در حالی است که پس از چند روز کاهش قیمت ارز و در حالی که قیمت دلار تا حدود ۱۱ هزار تومان نیز پایین آمده بود، بازار ارز در این روزها افزایشی است و بانک‌ها امروز (دهم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۱۱۹ تومان خریدند.

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۲۲۶ تومان خریداری شد که قیمت این ارز نیز نسبت به روزهای گذشته، افزایش یافته است.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۵۳۸ تومان است.

ارز مسافرتی هم با احتساب کارمزد ۱۳۲۰۰ تومان است.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا