خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رقص بر ویرانه‌های اعتماد ملت

نادر نوروزشاد در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «رقص بر ویرانه‌های اعتماد ملت» نوشت:

بالاخره رئیسی بر اساس مهندسی‌های صورت گرفته در انتخابات، رای آورد. به تعداد آرای او که می‌نگریم تفاوت قابل ملاحظه‌ای با رای سال 96 مشاهده نمی‌کنیم. این یعنی جناح تمامیت‌خواه، می‌دانست که قادر به جذب مردم نیست پس تنها یک راه داشت و آن دفع رقیب از پای صندوق بود!

القای یاس و ناکارامدی دولت روحانی، تنها یکی از پروژه‌های تبلیغاتی کانون قدرت بود. دامن زدن به اندیشه تحریم‌طلبی و آوردن یار کمکی برای تحریم! انتخابات، موثرترین حیله‌ای بود که بسیاری از کنشگران سیاسی اصلاحات را نیز در تله خود گرفتار کرد.

برای جناح تمامیت‌خواه تفاوتی نمی‌کرد که با 15 درصد یا سی درصد یا کمتر یا بیشتر به قدرت دست یابد! این اندیشه خام که کاهش مشارکت می‌تواند مشروعیت آنان را خدشه‌دار کند، هیچ پایه و اساس علمی و تجربی نداشت و ندارد و صرفا سیاسیون رقیب را به این واداشت تا قدرت را دو دستی به طرف مقابل تعارف کنند، با تحریم!

جمعیت حایز شرایط رای دادن حدود 58.6 میلیون نفر بود و رئیسی با ۱۸ میلیون نفر یعنی با بسیج سی درصد اقلیت منسجم و سازمان یافته توانست بر 70 درصد مردم غلبه کند. به راحتی آب خوردن بدون هیچ احساس خجالتی. چرا؟ چون این 70 درصد مثل جمعیت باجناق‌ها قابل اتحاد نبودند و فریب پروژه تحریم را خوردند و خود با دست خود به تولید محتوا و انتشار یاس و ناامیدی و تحریم طلبی در بین جماعت خودشان مشغول شدند.

اکنون، 70 درصد ملت بی اعتماد، افسرده، ناخشنود، شکست خورده‌اند و 30 درصد مشغول جشن و پایکوبی‌اند. رقص بر ویرانه های اعتماد ملی.

این بی اعتمادی به زودی با آتش نزدن برجام و حلال شدن FAFT دامنگیر مردمی که به رئیسی رای داده بودند نیز خواهد شد! و همگان خواهند فهمید که بزرگترین کلاهبرداری سیاسی برای ناکارامد سازی رقیب، با گرو گرفتن از ثروت و سلامت ملی توسط کدام جناح صورت گرفت؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عزیز من ، ما بهتر می دونستیم که چه کار داریم می کنیم و حذف با امتحان پس دادن رقیب رو در آینده برگزیدیم حتی اگه فرصت انتخاب مردم فراهم نشه. حتی آمار رسمی رو هم بهتر می دونیم و 59/1 درصد واجد شرایط رای دادن رو 700 هزار تا کم نمی کنیم و نمیگیم 58/6 میلیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا