خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوبخت: تلاش می‌کنیم راه را برای دولت سیزدهم هموار کنیم

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت که در دولت دوازدهم با وجود محاصره اقتصادی و تحریم، با نوآوری از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم و تلاش می‌کنیم راه مدیریت کشور را برای دولت سیزدهم هموار کنیم.

به‌گزارش ایرنا نوبخت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهار داشت: در مدت زمان باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم تلاش می کنیم با نظارت دقیق طرح های نیمه تمام را تا حد امکان به بهره برداری برسانیم تا دولت جدید کار خود را با مشکلات کمتری آغاز کند.

وی بیان کرد: در این راستا در ۴۰ روز آینده بدهی پاداش بازنشستگان، کارکنان دولت، مطالبات گندمکاران و پیمانکاران طرح ‌های ملی طرف قرارداد با دولت پرداخت خواهدشد.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: امیدواریم در این مدت بار جدیدی بر دوش دولت سیزدهم نگذاریم تا آنان برای پاسخ دادن به مطالبات مردم مشکلی نداشته باشند.

نوبخت ادامه داد: طی چند سال گذشته دشمن زانوی سنگین خود را روی گلوی اقتصاد ایران گذاشت اما با همه این دشواری ها ناامید نشده و با مقاومت در برابر این دشواری ها برای حل مشکلات تلاش کردیم.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم همه شاخص های تورم و اشتغال مطلوب و معقول بود و مردم در پاسخ به این اقدامات موثر به تداوم دولت روحانی رای دادند اما محاصره اقتصادی شرایط را تغییر داد و خواست برای حرکت رو به رشد ایران مانع تراش کند.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: دشمن با افزایش فشارها می خواست مردم را وادار به ایستادگی در برابر حکومت کند اما با هوشیاری مردم و تشدید تلاش دولت در توجه به مطالبات مردم این توطئه ها ناکام ماند.

نوبخت به سفر پیشین خودبه گلستان اشاره کرد و گفت: در سفر سال ۹۸ اجرای ۳۹ طرح با هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار تعهد شد که تاکنون ۱۳هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت گردید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا