خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تبریک رئیس‌جمهور گینه کوناکری به رئیسی

ایرنا نوشت: «رییس جمهور گینه کوناکری، در پیامی ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رییسی به عنوان رییس جمهوری ایران بر تحکیم و گسترش روابط دوستانه با ایران تاکید کرد.

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در گینه کوناکری، پروفسور آلفا کنده رئیس جمهور گینه کوناکری با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، از طرف خود، مردم و دولت گینه، انتخاب ایشان را بصورت صمیمانه تبریک گفته است.

رئیس جمهور گینه در این پیام بر آمادگی خود برای همکاری با رئیس جمهور منتخب کشورمان درجهت تحکیم و گسترش روابط دوستانه در سطح عالی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری گینه تاکید کرده است.

آلفاکنده رئیس جمهور گینه در پایان برای رئیس جمهور منتخب کشورمان در انجام وظایف، آرزوی موفقیت کرده است.


بر اساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در نیجریه (آکرودیته در گینه استوائی)، اوبیانگ انگوئما امباسوگو، رئیس جمهور گینه استوایی با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام و والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک و تهنیت گفته است.

رئیس جمهور گینه در این پیام تاکید کرده است: رئیس جمهور و دوست عزیزم همصدا با دولت و ملت جمهوری گینه استوایی صمیمانه ترین و گرم ترین تبریکات خود را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست جمهوری اسلامی ایران تقدیم می دارم.

رئیس جمهور گینه استوایی در بخش دیگری از این پیام ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب در انجام وظیفه تاریخی خود در جهت ارتقاء جایگاه مردم بزرگ ایران در عرصه بین المللی، بر اراده راسخ دولت و ملت گینه استوایی بر گسترش همه جانبه روابط دوستانه و عالی دو کشور تاکید کرده است.


«الکسندر فان در بِلِن» رئیس جمهور اتریش با ارسال پیامی به منتخب ملت، جلب اعتماد مردم ایران از جانب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

در متن این پیام با اشاره به سابقه بیش از ۷ قرن روابط دوستانه دو کشور ایران و اتریش آمده است: مایلم به حضرتعالی اطمینان دهم که اتریش در آینده نیز روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی خود را به پیش خواهد برد.

الکسندر فان در بلن همچنین در پیام خود برای رئیس جمهور منتخب در مسئولیت جدید خود آروزی موفقیت کرد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا