خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای نماینده؛ چه کار می‌کنید؟

«صدای زنجان» نوشت: جمعی از مردم و کاندیداهای انتخابات شورای شهر ششم زنجان با انتشار مطلبی نسبت به برخی رفتارها و عملکرد یکی از نمایندگان زنجان در مجلس ابراز نارضایتی کردند.

در این مطلب آمده است:

«بسمه تعالی

با سلام

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی زنجان جناب آقای مصطفی طاهری، نماینده مردم شریف زنجان و طارم می‌باشند و اخلاق و وظیفه قانونی شان حکم می کند که جانب انصاف را در این جایگاه، رعایت نموده و وکالت همه مردم زنجان را عهده‌دار گردند نه انحصار به نحله سیاسی خودش، بدتر از آن نیز انحصار و خط‌کشی‌هائی نیز در درون جریان سیاسی اصول‌گرائی ایجاد نموده‌اند.

جناب مصطفی طاهری از بدایت حضورشان در جایگاه نمایندگی مجلس، هم و غم‌شان را مصروف، گعده منحصر سیاسی خود نموده است. اولین بار نیست که زنجان یک نماینده اصولگرا و جناحی بخود دیده است ولی در هیچ یک از نمایندگان اسبق زنجان، این نگاه و برخورد سیاسی سلبی و دفعی را آز آنها به یاد نمی‌آوریم.

آخرین نمونه از این برخورد سلیقه‌ای و شخصی جناب طاهری در مسائل سیاسی، انتخابات اخیر بوده است که لیست‌های ائتلافی صادر نموده و حتی یک لیست آن با وجه تسمیه خود ایشان صراحتا اعلام گردید. متاسفانه جناب طاهری با جایگاه نمایندگی که مردم به آن بخشیده بود، تمامی امکانات جناحی و وکالت خود را برای غالب‌کردن مقربان خود به جامعه با ابزارهای مختلف، بسیج نمودند. معیار و سنگ محک لیست‌های اعلامی‌شان نیز صرفا خودی و غیر خودی بودن آن و مرزبندی‌های شخصی بوده است. اکنون نیز در فضای سیاسی شهر بر همگان عیان گردیده که در چینش آنها مصلحت‌های فردی را بر مصلح‌های توسعه‌ای شهر زنجان مرجح دانسته‌اند. هر عزیزی را که بیشتر وامدار خود دانسته‌اند الطاف‌شان را بیشر نثارشان نموده‌اند.

ورود بی‌سابقه یک نماینده مجلس شورای اسلامی در انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری و ساماندهی تمامی امکانات و شرایط به نفع مقربان خویش، نتیجه‌ای جز اختلاف‌افکنی و کاشتن تخم کینه وعداوت، در این شهر نداشته و به‌دلیل اینکه نام انقلابی را بر خود نهاده‌اند، بدبینی را در جامعه برای نظام مقدس، اشاعه نمودند و صد البته این مرام و منش‌ها در مغایرت کامل با توصیه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد.

شورای شهر که یک نهاد غیر سیاسی می‌باشد را بدل به ستاد انتخاباتی خودشان نموده‌اند و این انتخابات اخیر را نه تنها با اعمال قدرت نمایندگی‌شان به انتخاباتی یک‌طرفه بدل کرده‌اند بلکه تمامی نامزدهایی که در زیر مجموعه خودشان تعریف نمی‌شدند را در یک کارزار، کاملا نابرابر قرار دادند.

نامزدهای شورای اسلامی شهر زنجان آبرو، اعتبار شخصی، خانوادگی و شغلی‌شان را مصروف این انتخابات نمودند و در این شرایط سخت اقتصادی که حتی نصب یک بنر تبلیغاتی برای هر نامزد امر دشواری است و البته واجد هزینه‌های سنگین مالی، که متاسفانه موجبات نارضایتی عمیق در جامعه گردیده است. مضاف برتمامی این مصائب، تمامی این معززین، وقت و سرمایه معنوی زندگی‌شان را وقف این انتخابات نابرابر نمودند.

مطمئنا اگر حضور مداخله‌آمیز و اعمال قدرت نمایندگی‌شان را محفوظ می‌داشتند نتایج به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و شاید تمامی نامزدهائی که موفق به راهیابی به شورای شهر نگردیده بودند نیز بدون کوچکترین آزردگی خاطر، نتایج را می‌پذیرفتند. ولی این بازی سیاسی ناعادلانه نتیجه‌ای جز بدبینی، ناامیدی را به بار نیاورده است. رفتار ناعادلانه نماینده محترم، حتی جایگاه رئیس جمهور منتخب، جناب آیت‌الله رئیسی را در شهر زنجان دچار تردید نموده است و علت آن نیز همین سیاسی‌کاری‌های مشابه در ستاد ایشان توسط وی و رفقای مقرب‌شان می‌باشد.

نگارش این رنج‌نامه بخش کوتاهی از گلایه‌های عزیزانی بود که سرمایه زندگی‌شان را برای مشارکت در انتخابات صرف نموده بودند. استغاثه به درگاه خداوند برده و با تاسی به آیه‌ای از سوره غافر که می‌فرماید: افوض امری الی الله ان الله بالصیر بالعباد.

این ظلم آشکار را به خداوند تفویض نمودیم و خداوند به حال بندگان خود بیناست.

جمعی از مردم زنجان»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا