خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقبالِ امجد از احتمال ریاست محقق داماد بر قوه قضاییه

آیت الله محمود امجد در یادداشتی از «استقبال همراه با بیم و امید» خود نسبت به ریاست سید مصطفی محقق داماد» بر دستگاه قضا نوشته است.

به گزارش انصاف نیوز، او نوشته است که «با شناختی که از باورها و مواضع حضرت سیدمصطفی محقق داماد (نوه مرحوم آیةالله مؤسس حاج شیخ عبدالکریم حائری قدس سره الشریف)» دارد، «امید بسیار» دارد که در صورتی که به ریاست قوه قضاییه منصوب شود «مجازات مرگ منحصر شود به قتل نفس محترمه با نیّت سابق (قتل عمد و نه شبه عمد) و تجاوز به عنف».

امجد همچنین در بخشی از یادداشت کوتاه خود نوشته است: چنانچه جناب محقق داماد (طبق موازین فقهی، اصولی‌ای که بدان ملتزم‌اند) مجازات مرگ را (در عصر غیبت معصوم علیه‌السلام) از باب احتیاط در دماء، به این دو جنایت منحصر کنند؛ اندیشه و منش حاکم بر نظام جمهوری اسلامی را یک گام بزرگ به سوی آینده‌ای روشن و مبارک به پیش خواهد راند و به امید چنان تصمیم داهیانه و خداپسندانه‌ای، ریاست ایشان را بر قوه قضائیه پیشاپیش بر ملت ستمدیده تبریک می‌گوئیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حضرت استاد محمود امجد، یا آیت الحق و العرفان محمود امجد،(امجد ) چیه بی انصاف نیوز؟ راجع به ظآلمآن و مسئولین دین به دنیا فروش با احترام مطلب میزارید، آنوقت نگین توحید مانند ایشان را فقط(امجد ) خطا میکنید؟؟
    وای بر روزی که پرده ها کنار رود….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا