خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقتی “بافتن” جای “یافتن” را می‌گیرد!

غلامرضا بنی‌اسدی، روزنامه‌نگار در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «وقتی “بافتن” جای “یافتن” را می‌گیرد!» نوشت:

یکی از دلایلِ شرایطِ موجود، وجود حضراتی است که به جای “یافتن” که به اندک سواد و خرده هوش و البته سر سوزنی زحمتِ فکر کردن، نیاز دارد، تخصص ویژه ای در “بافتن” دارند که برای تولید انبوه فقط مقداری تخیل می خواهد!

به این جمله رئیس جمهور توجه می دهند؛ “اگر بخواهند همین امروز ما می‌توانیم تحریم‌ها را تمام کنیم، نه فردا، همین امروز، همین امروز دوم تیر، برویم همین الان اختیارات را بدهیم به آقای دکتر عراقچی، پا شود برود وین در عرض چند روز توافق را نهایی کند و اعلام شود تحریم‌ها برداشته شده است” بعد از این سخن، چنین نتیجه می‌گیرند؛ “خُب به وضوح و بدون کمترین تردید می‌توان فهمید که منظور آقای روحانی از اختیاراتی که می‌تواند ظرف یک‌روز به تحریم‌ها خاتمه بدهد چیست؟! باید به همه خواسته‌های آمریکا بی‌کم و کاست تن بدهیم! صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، از حضور در منطقه خودداری کنیم و به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم. مردم مظلوم کشورمان را زیر پای تروریست‌های تکفیری قربانی کنیم! زنان و دخترانمان را – نستجیر بالله- به عنوان کنیز – که تصورش هم چندش‌آور و نشانه اوج بی‌غیرتی است-‌ در اختیار داعشی‌ها قرار بدهیم و … غارت ثروت‌های ملی و به بردگی کشاندن ملت و … که بماند!”

فکر نمی کنم هیچ عقلِ سلیمی از آن جمله، به این نتیجه برسد. این که فردی به اینجا می رسد، نتیجه یافتن نیست. ثمره بافتن است. بافتن رطب و یابس که نتیجه اش هم جز رطب و یابس نمی تواند باشد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شریعتمداری قدرت این را پیدا کرده که همه ایرانیها توهین کند و هیچ باز خواستی نشود چرا با قدرت بی حد و حصر موافقت کردیم و اسمش را گذاشتیم فتح الفتوح.گر گدا کاهل بود شریعتمداری ابروشو بر باد می ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا