خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقلب یا تخلف در انتخابات شورای شهر قرچک؟

یکی از کاندیداهای دوره‌ی ششم شورای شهر شهرستان قرچک می‌گوید در انتخابات تقلب شده است و هر رأی را از 150 تا 900 هزار تومان می‌خریدند.

یک کاندیدای شورای شهر قرچک درباره‌ی تقلب در انتخابات به انصاف نیوز گفت: در روز رأی‌گیری رای‌ها را می‌خریدند، هر رأی از 150 هزار تومان شروع می‌شد تا شب 900 هزار تومان هم فروخته شد. صد نفر از کاندیداهایی که رأی نیاوردند، خواهان ابطال آرا هستند. به دیوان عدالت اداری شکایت کردیم و به وزارت ارشاد هم اطلاع دادیم. به افراد می‌گفتند به اینها رأی بده، از برگه‌ی رأی خودت عکس بگیر و بفرست تا پولت را واریز کنیم.

شهرستان قرچک در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده‌است. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود است.

این کاندید ادامه داد: پیرو شکایت ما دادستان گفت ده درصد رای‌ها بازشماری شود، مثلاً اگر یکی از آنها 27 رای آورده است، اما برای او عدد 270 را نوشته‌اند. تقلب در انتخابات برای دادستانی محرز شده است، شورای شهر این دوره باید منحل شود.

او افزود: این نه نفری که امروز هم رأی آوردند پرونده‌ی قضایی باز دارند. انگار در این شهر تمام رسانه‌ها را خریده‌اند و فضا خفقان آور شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا