خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهار ناراحتی و شکایت محسن رضایی از رحیم‌صفوی و روحانی

به‌کوشش ناصر غضنفری، انصاف نیوز:

12 ارديبهشت 1377

آقاى شیخ احمد ياسين، رهبر حماس آمد. از نظر جسمى از چشم و از گوش و از دست و از كمر و از پاها، خيلى ناقص است. روى ويلچر است و سرش را به زحمت حركت مى‌دهد و بايد غذا به دهانش بگذارند. سال‌ها در زندان اسرایيل بوده و گفت شكنجه شده. از سفر به مصر ناراضى است و گفت، عملاً ملاقاتى نداشته و در بيمارستان هم به خاطر اشتباه ماساژ، كمرش را شكسته‌اند كه در بيمارستان عربستان جبران شده است.

از حمايت‌هاى عربستان سعودی راضى است و با ملك فهد، پادشاه و اميرعبدالله، ولیعهد، ملاقات داشته و نيز از استقبال خوب قطرى‌ها گفت. مواضع حماس را توضيح داد؛ اسلامى و انقلابىِ واقع‌بين‌اند. من هم مواضعش را تأييدكردم و قول حمايت دادم و گفتم، تلاش‌كنند فلسطينى‌های موجود در سراسر جهان را به مبارزه وادار كنند.

آقاى محسن رضايى، دبیر مجمع آمد. از اظهارات آقاى رحيم‌صفوى، فرمانده‌کل سپاه اظهار ناراحتى كرد. نگران آثار منفى حملات و انتقادات شديدى است كه مطبوعات و گروه‌ها عليه او شروع كرده‌اند و نيز از تضعيف ولايت و رهبرى كه روزافزون است، اظهارنگرانى و چاره‌جویى كرد. جريان مشكلات فرزندش احمد را گفت كه با همسرش نساخته‌اند و بدون اجازه، براى تحصيل به آمريكا رفته؛ خيلى ناراحت است و چاره‌جويى‌كرد. از مخالفت دكتر حسن روحانى، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و بعضى ديگر از اعضاى مجمع با دبيرخانه و خودش شاكى است.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال 1377

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا