خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان کل: هنوز کار‌های بسیاری در قوه قضاییه مانده

حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور با بیان اینکه راهبرد و سیاست تحولی اتخاذ شده از سوی قوه قضاییه، قطعا در آینده دچار توقف نخواهد شد، گفت: هنوز کار‌های بسیاری مانده که باید در قوه قضاییه انجام شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دادستان کل کشور در همایش سراسری قوه قضاییه با اشاره به ۸۴۵ روز مدیریت عالی قوه قضاییه از سوی آیت الله رئیسی از اسفند ۹۷ تا امروز، گفت: انتخاب رئیس قوه قضاییه از درون قوه قضاییه، یکی از علل اصلی پیشرفت‌های دستگاه قضا در دوره تحول بوده است.

دادستان کل کشور در ادامه، داشتن برنامه تحولی، تعیین سیاست‌های کلی، دارا بودن انگیزه کار و پشتکار و همچنین بهره‌مندی از همکاران دلسوز و همراه را از دیگر دلایل موفقیت آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست قوه قضاییه عنوان کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای آیت الله رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرد که دیدگاه تحولی و داشتن برنامه، بتواند مشکلات دولت را در دوران ریاست جمهوری وی تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با تاکید بر این نکته که راهبرد و سیاست تحولی اتخاذ شده از سوی قوه قضاییه، قطعا در آینده دچار توقف نخواهد شد، گفت: هنوز کار‌های بسیاری مانده که باید در قوه قضاییه انجام شوند. گام‌های تحولی برداشته شده در دوران تحول، گام‌های اولیه و ریل‌گذاری مسیر هستند.

دادستان کل کشور در ادامه دادسرا‌ها را به عنوان پیشانی قوه قضاییه در ارتباط با مردم توصیف کرد و گفت: مقوله تحول قضایی باید در دادسرا‌ها به صورت بسیار بارز و برجسته خود را نشان دهد که این موضوع با انجام تغییراتی در حیطه‌های ساختاری و محتوایی دنبال خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات حمایتی دستگاه قضا از تولید در سراسر کشور خاطرنشان کرد: در دوران تحول قضایی، سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی کل و دادستانی‌های سراسر کشور اقدامات گسترده‌ای را در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم و موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام دادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا