خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمود عباس: توافق‌های عادی‌سازی روابط توهم است

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز گفت که توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط میان رژیم اسرائیل و تعدادی از کشورهای عربی یک توهم است که هرگز به صلح منجر نمی‌شود.

به گزارش فارس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین توافقنامه‌های سازش اخیر میان رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای عربی را توهمی توصیف کرد که هرگز به صلح منجر نمی‌شود.

به گزارش روزنامه القدس العربی، عباس طی نطقی در یک کنفرانس علمی در رام الله که دانشگاه قدس برگزار کرده بود، گفت: برای همه روشن شد که توافقنامه‌های به اصطلاح عادی‌سازی ابراهیم، توهمی است که به نتیجه نخواهد رسید.

وی افزود: صلح و امنیت حاصل نخواهد شد، مگر اینکه اشغالگری پایان یابد و مردم فلسطین به حقوق خود برای آزادی و استقلال و کشوری به پایتختی بیت المقدس دست یابند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: جهان شروع به دیدن واقعیت اسرائیل کرده است که رژیمی اشغالگر و نژادپرست است.

عباس افزود: من اطمینان دارم که محققان و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس می‌توانند نقش مهمی در روشن شدن واقعیت‌ها و برملا شدن روایت‌های نادرست طرح صهیونیستی داشته باشند که کشورهای غربی برای اهداف کاملا استعماری ساختند.

وی افزود: قدرت‌های استعمارگر غربی در قرن‌های نوزدهم و بیستم اسرائیل را در خاورمیانه شکل دادند. آنها برای تجزیه منطقه و ضعیف نگاه داشتن آن توطئه کردند که یهودیان را به فلسطین کوچ دهند و با به رسمیت شناختن کشوری به نام اسرائیل و حمایت از آن موجب آواره شدن بیش از نیمی از صاحبان اصلی سرزمین فلسطین شدند که شمار آنها به بیش از ۶.۵ میلیون آواره فلسطینی می‌رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا