خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارت دانشجویی جدید دانشگاه آزاد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه کارت هوشمند دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، سید طه هاشمی به ایسنا گفت، با اعلام خبر فوق افزود: دانشگاه آزاد در حال حاضر امکانات پراکنده‌ای از جمله اعطای وام، خرید کتاب، تسهیلات مختلف و… را در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد. این دانشگاه قصد دارد همه امکاناتی که در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد را در قالب یک کارت هوشمند طراحی کرده تا همه خدمات یکپارچه شوند.

وی با اشاره به خدمات کارت هوشمند گفت: علاوه بر موارد مذکور، استفاده از حمل و نقل عمومی و همچنین استفاده از کتاب خانه‌های دانشگاه آزاد نیز جزو خدمات این کارت خواهد بود.از طرف دیگر دانشگاه آزاد در حال مذاکره با برخی از بانک‌ها است تا بتواند تسهیلاتی را در اختیار دانشجویان قرار هد که دانشجویان بتوانند از این کارت‌ها به عنوان کارت خرید و در قالب عابر بانک نیز استفاده کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین ممکن است اطلاعات آموزشی دانشجو و سطوح آموزشی که دانشجو طی کرده روی کارت درج شود و از کارت به عنوان یک کارنامه آموزشی استفاده شود.

هاشمی در پایان با بیان اینکه اعطای کارت هوشمند به دانشجویان دانشگاه آزاد یک تا دو سال است که در دستور کار این دانشگاه قرار دارد،درمورد زمان نهایی شدن این طرح گفت:چنانچه مسائل مبوط به نحوه ارتباط با تسهیلات مالی و بانک‌ها برطرف شود،این کارت به همه دانشجویان دانشگاه آزاد ارائه می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا