خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس دفتر رئیسی با دبیر کل برخی از احزاب اصلاح طلب | +نظر کرباسچی و جواد امام

دبیر کل اعتماد ملی: با من تماس نگرفته‌اند

غلامحسین کرباسچی و جواد امام، دبیران کل دو حزب اصلاح طلب از تماس دفتر ابراهیم رئیسی با آنها خبر دادند و گفتند به بسیاری از احزاب زنگ زده‌اند؛ مشابه تماسی که روز گذشته با احمد زیدآبادی گرفته شده است، البته الیاس حضرتی دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت فعلاً با او تماسی نگرفته‌اند.

روز گذشته احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار، در کانال تلگرامی خود از تماس دفتر ابراهیم رئیسی با او برای ارائه پیشنهادات و انتقادهایش خبر داد. گویا با دبیرکل اکثر احزاب مطرح هم برای دریافت پیشنهادهای آنها تماس گرفته شده است.

کرباسچی: اگر تبلیغاتی نباشد، خوب است

غلامحسین کرباسچی

غلامحسین کرباسچی – دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی- ضمن تایید تماس از سوی دفتر ابراهیم رئیسی، درباره‌ی محتوای این تماس به انصاف نیوز گفت: دیروز با من تماس گرفتند و گفتند اگر پیشنهاد و انتقادی دارید، برای ما ارسال کنید، من هم چند نکته برای آنها فرستادم.

او در ادامه درباره‌ی ارزیابی‌اش از این اقدام دفتر ابراهیم رئیسی اذعان کرد: این اقدامات معمولاً در اوایل دوره‌های ریاست‌جمهوری انجام می‌شود و جلساتی هم برگزار می‌کنند. امیدوار هستیم کار مفید و موثری و متداومی باشد.

کرباسچی افزود: مهم این است که پیشنهادها و انتقادات‌هایی که از ما دریافت می‌کند، به آن ترتیب اثر دهند، یعنی تاثیرگذاری آن اهمیت دارد و اگر حالت تبلیغاتی نداشته باشد، کار مثبت و خوبی است.

جواد امام: فعلاً برای قضات زود است

جواد امام

جواد امام -دبیرکل مجمع ایثارگران- هم درباره‌ی تماس دفتر ابراهیم رئیسی با او گفت: بر اساس چیزهایی که شنیده‌ام گویا با اکثر احزاب تماس گرفته‌اند. در طی این تماس جویای نظرات و پیشنهادهای ما شدند و گفتند اگر نقطه نظر خاصی داشتیم به آنها اطلاع دهیم. البته فعلاً ما چیزی برای آنها ارسال نکردیم، در کل تماس خیلی خاصی نبود.

او درباره‌ی این اقدام دفتر رئیسی اضافه کرد: اگرچه کار خوبی است اما اینکه انقدر رسانه‌ای شود را درک نمی‌کنم. ارزیابی مثبت یا منفی آن را باید به آینده موکول کرد و ببینیم آیا از این نظرات استفاده خواهد شد یا خیر. فعلا برای قضات زود است. وقتی نتیجه‌ی این اقدام را دیدیم، بعد می‌توانیم راجع به آن صحبت کنیم.

الیاس حضرتی

حضرتی: با من تماس نگرفته‌اند

الیاس حضرتی – دبیرکل حزب اعتماد ملی – نیز صبح پنجشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار انصاف نیوز مبنی بر اینکه آیا از سوی دفتر ابراهیم رئیسی با او تماس گرفته‌اند یا خیر، گفت: نه فعلاً با من تماسی گرفته نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. رسانه ای شدن آن در ابعاد وسیع و….نشان وعلامت : سنگ بزرگ علامت نزدن است.
    باور ندارید ،دروغ چرا تا قبر آآآآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا