خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت خواندنی از آبگوشت‌خوری احمدی‌نژاد و مشایی در پاستور

مقامات و گردانندگان دولت های نهم ودهم همواره مدعی بودند اصل مهجور شده ساده زیستی را که یکی از شعارها و مولفه‌های انقلاب اسلامی بود، زنده کرده‌اند؛ آن‌ها با همین حربه دولت‌های پیش از خود را آماج حملات و تهمت های ناجوانمردانه قرار می‌دادند و چنین القاء می‌کردند که همه اسلاف شان بر صراط نامستقیم بودند و تنها آن‌ها بودند که مرام و مسلک حضرت روح الله را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

به گزارش انتخاب، آنها بویژه رئیس شان هرازچندگاهی بنا به مناسبت‌های مختلف بر سر سَماط و سفره فقرا و کارگران و مستضعفان می نشستند و سعی داشتند به جامعه چنین القاء کنند که ساده زیستند و قوت غالبشان همان قوت غالب فرودستان است؛ ادعایی که البته همانند سایر دعاوی شان چندان مطابق با واقعیت نبود.

غلامرضا شاهین فرد سرآشپز نهاد ریاست جمهوری اخیرا طی مصاحبه ای از سبک و سیاق طعام و خورد و خوراک پاستور نشینان سابق پرده برداشته است؛ او گفته است که حضرات مدعی ساده زیستی که طی سال های 84 تا 92 عنان امور مملکت را برعهده داشته اند چندان هم به امور جوارحی خود بی توجه نبودند و در روزهای مشخصی غذاهایی را صرف می کردند که اعیانی محسوب می شد.

غلامرضا شاهین فرد سرآشپز نهاد ریاست جمهوری در گفت و گویی با اشاره به اوضاع آشپزخانه نهاد ریاست جمهوری در دوران دولت‌های نهم و دهم، تصریح کرد: مشایی رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری به من می‌گفت برایمان کدو تنبل بدون روغن در فر بپز و این کدو تنبل‌ها را عصرانه با احمدی نژاد میخوردند.

شاهین فرد افزود: احمدی نژاد یا مشایی گفته بود یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها برای ما آب گوشت سنتی درست کنید.

وی همچنین در رابطه بی توجهی رئیس جمهور سابق به خانواده شهدا گفت: آقای احمدی نژاد کمتر به خانواده شهدا توجه می کرد؛ در این زمینه اینقدر که از آقایان خامنه ای و هاشمی و خاتمی راضی ام از احمدی نژاد راضی نیستم.

او همچنین به حساسیت احمدی نژاد به غذایی که برای او مهیا می شد نیز اشاره کرده و گفته است: یک بار در سوپ احمدی نژاد پیاز سوخته بود؛ آن را به وزارت بهداری(وزارت بهداشت) برده و آنجا آزمایش کرده بودند و دیدند که آن پیاز صرفا سوخته است و هیچ مسئله دیگری ندارد.

در این مصاحبه همچنین درباره دستورات و اوامر فردی به نام قاسم که به گفته شاهین فرد، احمدی نژاد را دایی خطاب می کرد، صحبت شده؛ آشپز نهاد ریاست جمهوری در این رابطه گفت: بعضی وقت‌ها این فرد(قاسم) می آمد و می گفت دایی(احمدی نژاد) سنگک دورو خشخاش می خواهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا